|
|||
|
|||
Keuze band 7J velg 16 inch.
Voor de zomer heb ik een setje 16inch velgen liggen.
Ze zijn 7J en komen zoals het lijkt op een ET waarde met adapters: Voor ET28 en achter ET8. Heeft iemand suggesties voor met een bandenmaat? Zat zelf aan iets te denken van 165/40 of 165/45. Maar de wielkasten moeten wel gevult zijn. Dus mijn vraag heeft misschien iemand foto's van een golf 2 met deze velgbreedte en bandenmaat? |
|
||||
|
||||
Foto's van 165-40 op een 7J
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32670 Ik vond het nie fijn rijden... Kan beter voor 195-40-16 gaan, al staat dat wel minder getrokken
|
|||
|
|||
Heb zelf ook 195-40-16 er omheen liggen (voor 7J achter 8J) staat (naar mijn idee) erg mooi zo,platter zou ik persoonlijk niet gaan
plaatje bij het praatje: |
|
|||
|
|||
ik heb 195-40-16 voor 7,5 achter 9 j geloof ik |
|
|||
|
|||
Hee jongens bedankt voor de foto's.
Ik heb inderdaad een setje velgen gehad, waar ook de voorste 7,5J waren met 195/40 band. Dit is niet zo'n hele spannende bandencombinatie. Maar misschien wel het meest praktische. Bij mij komen er dan ook geen wielranden op en het is met smalle bumpers, dus heel breed wordt ook niet mooier op zo'n model golf. Het is natuurlijk ook lastiger op 16 inch, had eerder 7J 17inch velgen met 185 band. Dat was een mooie combinatie. |
|
||||
|
||||
16 x 7j rondom voor 165-40-16 achter 165-45-16 |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooi voorbeeld Bewuste keuze achter hogere band als achter? Denk als ik dit zo zie, en uitgaande van smalle bumpers etc. dat een 165/40 mooier is? Of vergis ik mij daarin? Moet er in eerste instantie wel dagelijks mee naar het werk. |
|
|||
|
|||
ik zou zelf idd die 40 pakken
is echt een mooie maat als je een paar mooie 16 inc heb... |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben benieuwd, heb een paar audi velgen. Hoogglans gepolijst. Hoop eigenlijk nog een paar foto's te zien van het oude type golf 2 met deze velg/band combinatie. en dan ook van achter en van zij. |
|
|||
|
|||
niemand?
|
|
||||
|
||||
fotos staan wel in dikke mkIIs met audi velgen
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Oh sorry jongens bedankt, had geen mail gehad van deze reactie's.
Kan iemand miss. ook vertellen wat de ideale ET waardes zijn om de kasten mooi op te vullen?(zo ver mogelijk naar buiten) |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je eens gezien hoeveel pagina's dat zijn Heb al wel foto's eruit gehaald, maar je weet de bandenmaat dan nog niet. |