|
||||
|
||||
'60er Kever met wat schade.
|
|||
|
|||
Jammer. Kofferklep zit ook nog net een knik in.
|
||||
|
||||
Voor die prijs is er nog wel wat anders te koop wat niet zo rimpelig is Als je het geld voor het strakmaken er bij telt al helemaal.
|
|||
|
|||
Jup. En deze moet helaas ook nog steeds apk gekeurd worden.
|
|||
|
|||
staat er al lang te koop.... is een autoschadehandel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo voor die prijs? Ligt het nu aan mij of staat er ergens toch een prijs?
|
||||
|
||||
Bieden vanaf €4.250,- staat er bij het biedprogramma.
Ik zit niet 'in de Kevers' maar is dit zo'n verschrikkelijk hoge prijs dan? ALS hij goed gerestaureerd is (ALS, restaureren zijn de visies nogal over verdeeld) moet dit niet zo gek zijn toch... bovendien, ik heb de indruk dat er vooral bij schadeauto's nogal wat overvraagd wordt, ga eens met zo'n man in onderhandeling met onderbouwde argumenten dan denk ik dat je best een eind kan komen.
|
||||
|
||||
Quote:
Oké, had het niet gezien, als ik bieden zie staan ben ik gelijk niet meer geïnteresseerd ;-) Schade kun je niet op een foto beoordelen, langsgaan, kijken en dan bieden. Prijs is, als hij perfect gerestaureerd is en verder niet krom oid niet zo heel verkeerd, al zou er nog wel iets van af mogen.
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik niks aan afdoen, is inderdaad waar. Maar bij een '60er Kever kan ik technisch en financieel een aardig nauwkeuriger inschatting maken dan bij een '08 Audi A6 met dezelfde schade welke de handelaar al even 'professioneel' in model heeft getrokken.