![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Mijn oude dak was helemaal kapot. Daarom een nieuw dakje kunnen vinden. Deze vandaag erin gezet, maar als ik hem dichtdraai, dan gaat hij verder dan dicht. Dus de plaat van het schuifdak komt over mijn dak. en de achterkant blijft omlaag, en komt niet omhoog. Waar moet ik nu naar kijken? Alvast bedankt! Erik (ik kan eventueel foto's maken, maar die heb ik morgen pas) |
|
|||
|
|||
![]() het draai meganisme he dat kleine ovale ding heb een begin en een eind die moet je even een beetje afstellen denk ik.. heb dat probleem ook al gehad alleen bij mij ging die niet ver genoeg dicht
|
|
||||
|
||||
![]() Je kan de slag van je dak verstellen.
zitten 2 blokjes op elkaar geschroefd met verschillende V-groefjes. Als je deze los maakt en versteld kan je het dak lager en hoger laten komen. Beetje moeilijk uit te leggen. Mss dat iemand een foto heeft van wat ik bedoel. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Het dak werkt nu alweer goed!
Ik heb het compleet er weer uit gehad, en alles nagelopen. En alles leek goed en gelijk. Na weer terug te monteren werkte alles weer goed! uiteindelijk niet een fout gevonden. Dus denk dat het op een of andere manier niet goed gemonteerd was! Wel een minder leuk werkje, maar weet nu wel hoe het hele dak werkt! |