|
|||
|
|||
voor iedereen
Voor iedereen
Last edited by steven16v : 27-09-2017 at 10:58. |
|
||||
|
||||
ff verplaatst, omdat dit niet alleen voor waterkoelers is
|
|
||||
|
||||
Kan idd wel werken, alleen kan het tegenwoordig ook met die flistpalen rommel die je op je tomtom kan installeren.
|
|
||||
|
||||
en zo nieuw is dat eigenlijk niet, want toen bekend werd dat de radardetectoren verboden zouden gaan worden, kwam de fabrikant van "stinger" ook al met iets soortgelijks op de markt... bestaat dus al even
|
|
||||
|
||||
idd en waarom zou je 800 euro uitgeven voor die onzin, rij gewoon niet te hard, en koop een mooie auto voor dat geld!
|
||||
|
||||
@berendd: nog nooit een snelle auto gehad?????
gaat er ook niet om dat je altijd volgas blaast maar als het eens rustig op de weg is vindt ik het wel fijn om met een warm motortje eens ff het gas in te trappen..... |
|
||||
|
||||
Quote:
snel genoeg om je rijbewijs mee kwijt te raken....(op de snelweg...) ik doe het alleen niet, en als ik het wel doe ben ik bereid de consequenties te accepteren. of ik doe het gewoon in duitsland.
|
||||
|
||||
waarom is deze wel legaal dan??
|
|
|||
|
|||
die van tom tom ook is legaal en niet traceerbaar voor de politie
want juh mag een tom tom systeem hebbe dit is een onderdaal ervan dus volkomen legaal