|
||||
|
||||
setje gepolijste 14 inch ATS 2-delige look
Te koop wegens het het toch opknappen van een ander setje velgen:
gepolijste ATS in 2 delige look (niet echt 2 delig dus) gemaakt in 1989. Ats Typenummer 60417 B1 14 inch 6j ET 33 Steek 4x100 naafgat 57.1mm In goede staat, nagenoeg geen stoeprandschade, alleen de blanke lak wordt wat minder. Deze is eenvoudig met afbijt te verwijderen. Of je spuit er daarna nieuwe blanke lak over. Velgen zijn recht en zijn geen happen uit. Ziet prima uit met bv 155/55/14 bandjes. Inclusief alle 4 de naafkapjes! Vraagprijs 150 euro Af te halen in de buurt van Sittard. Ook ben ik voor mijn werk veel onderweg in heel Limburg, dus kan ze in dat gebied ook nog bezorgen. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
Two wrongs don't make a right, but three lefts do. Last edited by FunkyF : 04-12-2010 at 11:27. |
|
||||
|
||||
bieden mag natuurlijk, bijna alles wordt serieus genomen
ik moet er vanaf
|
||||
|
||||
prijs aangepast van 199 naar 150 euro of een god bod
|
||||
|
||||
upje, een bod mag!
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
voor €100,- kom ik ze ophalen.
|
||||
|
||||
je hebt pb
|
|||
|
|||
Al verkocht?
Woon alleen in de buurt van groningen, dus weet niet of je daar in de buurt komt? Groeten
|
||||
|
||||
velgen zijn vanmiddag verkocht en opgehaald.
Two wrongs don't make a right, but three lefts do. Last edited by FunkyF : 10-12-2010 at 09:18. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Even of-toppic.
Maar heb hier thuis ook zo'n setje liggen die ik wil gaan opknappen. Nu is mijn vraag kun je die boutjes in de velgrand er ook gewoon uit draaien? Heb het al wel geprobeerd wat niet gelukt is. Vroeg mij nu af als ze er niet gewoon vast in zitten. Mischien iemand die dit weet? |