|
|||
|
|||
ATS honingraat 4x100 NIEUW
Te koop:
Set van 4 stuks. ATS Honingraat velgen, NIEUW! Nog nooit banden opgelegen! Rand en bovenkant spaken zijn van fabrieks af gepolijst incl vernist. Tussen spaken en binnenkant is het zwart. 7" breed 15" groot. ET:26 Steek 4x100 Prijs: 599€of doe een goed bod! Incl de originele dozen Mvg Bert |
|
||||
|
||||
Waar ligt het setje? En weet je zo hoe dit model heet?
Last edited by Rutger : 26-01-2011 at 20:40. |
|
|||
|
|||
Quote:
Beste, Te Heusden-Zolder, Belgisch Limburg. Op de doos staat type: 70514 Ik heb juist een mail naar ATS gestuurd om te weten hoe deze velgen noemen. Hieronder nog alvast een foto hoe ze onder een golf 1 staan ( dit zijn niet mij velgen, maar foto dient enkel als voorbeeld) Mvg Bert Last edited by derpassat : 26-01-2011 at 21:51. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je reactie, als je weet hoe het model heet hoor ik het graag zodat ik even één en ander kan vergelijken. Heb wel interesse.
|
|
|||
|
|||
Beste,
Dit is wat ik ontving van ATS; Dear Sir, The "name" of these rims is in fact 70514. In the old days of ATS we did not give good-sounding trade-names to our rims like nowadays, but only item numbers..... :-) Mit freundlichen Grüßen / With best regards Johann Schmidt Verkauf Export Export Sales ATS Leichtmetallräder GmbH Bruchstr. 34 67098 Bad Dürkheim Germany Mvg Bert |
|
|||
|
|||
mag dicht, zijn verkocht.
|