#1
|
||||
|
||||
Polo Coupé (86c) valt uit
Hallo,
Mijn Polo Coupé uit 1987 valt steeds uit wanneer ik bijvoorbeeld moet terugschakelen voor een bocht o.i.d en ik de koppeling intrap. Het accu en olie lampje gaan branden en niet lang daarna valt hij uit. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan dit te maken hebben met het afstellen? (te zuinig afgesteld?) Ik heb zelf geen idee.. Hopelijk is hier iemand die dit probleem (her)kent. Last edited by Volkswaggel : 24-12-2013 at 16:14. |
#2
|
|||
|
|||
wat voor motor?
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Benzine 1.0 motor.. |
#4
|
||||
|
||||
ik heb dat ook gehad met mn 1.05 hz
als ik met een nog koude motor afrem en terugschakel en dan de koppeling weer laat komen, dan remt de auto heel erg af en valt die vaak uit. dat waren altijd de eerste paar kilometers bij koud weer. bij mij ontbrak de warmelucht slang voor de winterstand, die heb ik er nu wel op en het is veel beter geworden. |
#5
|
||||
|
||||
De warme luchtslang zit er wel op, maar ik ga er in ieder geval even naar kijken.
Hij valt namelijk alleen uit zodra ik de koppeling in druk |
#6
|
|||
|
|||
stationair te laag?
|
#7
|
||||
|
||||
Vacuüm lek?
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#8
|
|||
|
|||
slang naar de rembekrachtiger lek?
|
#9
|
||||
|
||||
Hmmm... de remmen is wel wat mee gedaan voor de keuring.. Ik ga denk ik maar even vragen wat ze precies gedaan hebben..
|
#10
|
||||
|
||||
Iedereen bedankt voor het meedenken! Ik heb het probleem gevonden, het vacuümslangetje lag los.
|
#11
|
||||
|
||||
Top!
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |