|
||||
|
||||
remmen polo ombouw
ik heb paar vragen
voor passen de fusses van een inca sdi 19 onder mij polo 1.3 pas dat en kan hier g 60 corrado klauwen schijven op gemaakt worden achter en ik heb remklauwen van een audi a6 corrado schijven astapen ankerplaat enz ales behalven hand remkabel en klauw en leiding welke handrem kabel nodig en welke leidingen wat heb ik nodig en gaat dit passen en zo niet wat moet ik anders hebben aan passen groetjes vw polo vw |
|
|||
|
|||
Ligt er volkomen aan onder wat voor type Polo het dient te komen
Een 2 of 2F met 1.3, of een 6N met 1.3 |
|
||||
|
||||
een adx je dus 6n
maar gaat het passen en zo ja wat heb ik nodig en di a6 komt uit 1997 en is een avante geen qwatro |
|
|||
|
|||
Op de vooras passen die Fusee's niet, fusee-stukken van een Polo GTI, 16v(101pk) of TDI pakken, daar kun je zo de G60 brackets + klauwen opschroeven. Achteras past in principe alles met dezelfde astap-aansluiting van een 6N, Dus Golf 2, Golf 3, Passat, Vento, noem maar op, maar hoe dat bij een A6 ui 1997 zit -> geen ervaring mee, dus kan ik je helaas niets over zeggen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog 1 GTI fusee liggen van een 6N. Moet alleen even kijken of het links of rechts is.
Mag van eigenaar wisselen voor 50 euro.
|
||||
|
||||
oke ga ik er naa op zoek maar welke handremkabels heb ik dan nodig
polo gti ??? groetjes en bedankt vwpolovw |
|
|||
|
|||
Jep, Polo 6N of 6N2 GTI, TDI of 1.4 16v met 101PK, oftewel van een 6N of 6N2 met schijfremmen af-fabriek op de achteras.
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een originele remmen set van een 6N2 GTI voor achter. Dus naven, remklauwen, remankers, steenslagkappen, schijven, handremkabels, abs sensoren. Wil toch graag 5x100 gaan rijden.