|
|||
|
|||
Caddy 1
Goeiedag,
Ik kan deze caddy kopen: Hij is van bouwjaar '81. Kilometerstand weet ik niet juist. Er zit wel een gewone 1600 diesel in. Nergens rot behalve de flank links achter is geraakt maar dat kan ik zelf maken. Wat is deze wagen volgens jullie nog waard? Mvg |
|
|||
|
|||
wel een leuke front
maar achter dus al schade wielkasten lijken me gerolt en die voorzijschermen zie je niet veel ik zeg 1250 eurie
|
||||
|
||||
vind 1250 wel erg veel eerder 700/750
|
|
|||
|
|||
Belastingvrij en diesel... dat is altijd minimaal 1250 waard.
Persoonlijk vind ik de voorkant niet zo mooi, en de kleur wat raar. Maar als hij echt roestvrij is, dan zou ik er 2000 voor over hebben als basis. Maar echt roestvrij vind je ze bijna niet hoor! Dan direct kopen... Even op de brug.. Hoe is de laadbak? |
|
|||
|
|||
Euhmmm, volgens mij is dit een geimporteerde, of is dit front ook in nl verkocht?
Als ie zonder rotte plekken is (Wat je verdomde goed moet controleren!!) en uit dat bouwjaar en diesel, ligt het mij aan de achterschade, plaatwerk kost niks en is prima te krijgen, als je een beetje handig bent heb je een speciale caddy (Front en voorschermen) voor een leuke prijs... Ik zou er, als het maar een klein handig weg te krijgen keukje in zit, wel rond de €1750 voor betalen.... ligt ook nog wel aan hoe de achterbak eruit ziet...
|
||||
|
||||
Quote:
Dit front is nergens verkocht. Is een Jetta front, geen US front.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan is het nog steeds een vrij zeldzaam iets
|
||||
|
||||
Niks zeldzaam, gewoon lelijk.
750 euro ofzo. Op die hoek zit wel een hoop werk.
|
||||
|
||||
Die uitgebouwde schermen en kleur moet je ook maar van houden.
Caddy's kunnen goed rot zijn, vergis je daar niet in.. ik zou ook 750 zeggen |
|
||||
|
||||
plaatwerk caddy goed te krijgen?? Tot aan de laadbak ja, daarachter is niets los te krijgen. Ben zelf nu ook al 2 jaar bezig, en de roest en rottigheid
valt altijd tegen, bij een caddy. En de prijs? Voor mijn caddy, nog in afbouwfase, hebben ze al 1250 euro geboden. Belastingvrij, en al het laswerk al gedaan, dat scheelt dan natuurlijk wel. Maar toch, het is net wat de gek/liefhebber er voor over heeft. |
|
||||
|
||||
waar kan je plaatwerk halen heb zelf nu ook een caddy uit 83 moet de
onderkant lassen, dorpels, wielkasten achter, en waar je achterruit zit daar helemaal onder in hebben boxen gezeten dus zitten nu gaten en da vin ik nie mooi. Iemand een goed adresje waar ik plaatwerk kan kopen? alvast bedankt Martijn |
|
||||
|
||||
ik zeg rond de duizend euro.....
at martijncr,ben toch wel benieuwd waar ze volgens jou die boxen ingezet hebben?
|
||||
|
||||
in me b style zegmaar onder de ruit in de hoekjes ik heb dus 2 gaten in me cabine naar me bakje
|
|
||||
|
||||
even serieus,heb je daar een foto van?lijkt me wel geinig om te zien....
gewoon op de plaats van die 2 rondjes of hebben ze er gelijk 6x9 ingezaagd?
|
||||
|
||||
nou ik vind het niet zo grappig maar zal wel een foto plaatsen heb je nog advies hoe je het beste plaatwerk kan aanpakken
1ste stap wegslijpen 2de nieuw metaal op maat slijpen 3de stap erin lassen 4de afwerken 5de spuiten > hoe en wat voor zoiets? |
|
||||
|
||||
ja,in die volgorde idd
|
||||
|
||||
hmm ff kijken krijg geen foto geupload
|
|
||||
|
||||
hmm misschien werkt het zo anders ff knippen plakken da is de achterkant van me cabine http://www.mijnalbum.nl/Album=SKAVXKJS |
|
||||
|
||||
Even [img] voor de link vd foto zetten, en [/img] erachter. Wielkastranden achter, heb ik de voorschermen ve golf1 voor gebruikt. |
|
||||
|
||||
Jetta front is vet op een Caddy, maar doe er dan wel terug oranje knippers in, en smalle bumpers.