|
|||
|
|||
weitec vaste set
Ik heb een vraag over de weitec vaste set.
1: zijn ze er ook in hardheid verstelbaar? 2: als ik een set 60/40 koop kan je dan achter met de 5 verstelbare ring tot 60 mm verlagen, zodat het voor hetzelfde er uit ziet als achter? 3: hebben mensen een paar foto's van een 60/40 verlaging van weitec?
|
||||
|
||||
ik weet niet of je de hardheid kunt verstellen maar achter kun je idd de ring verzetten zodat de auto recht staat
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb een set gehad maar geen fotos van heb nog eens een set gekocht maar geen weitec wel hetzelfde idee de schotel ligt nu op de ring die je kunt verzetten als je goed kijkt zie je de sleuven in de schokbreker zitten |
|
|||
|
|||
Quote:
g60 insite Last edited by markg60 : 11-02-2011 at 18:14. |
|
||||
|
||||
is er niet met hardheid verstelling
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een vaste set 60/40 van weitec. Ik heb 'm achter op n laagst gezet maar dan nog vind ik m achter "vrij hoog" (hoger dan voor, hij ligt nog steeds iets voorover...niet mooi).
Voor vind ik m perfect de perfecte verlaging hebben. Het is ook een stuk plezieriger als een schroefset, qua hardheid, maar dat is logisch. Desondanks is ie toch nog vrij hard. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem achter lager kan krijgen, als er iemand ideeën heeft dan hoor het dat graag! PS. Ik heb overigens ook een weitec vaste set onder m'n Golf IV GTI TDI en daar ben ik al 80.000 km super tevreden mee!
Golf I GTI 1.9 16V 1982 (restauratie klaar) Golf VI GTD (Daily) 215pk 420nm (Vagtechniek) Exen: Golf V GTI DSG Golf IV GTI TDI JD etc... Last edited by roverd : 12-02-2011 at 15:07. |
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien moet ik overgaan op 60/60 en dan achter iets hoger zetten. Zijn er mensen die weten of er qua stugheid een weitec set veel minder stug is dan een schroefset.
|
||||
|
||||
Heb zelf een Weitec 60/40 set onder de Mk1 zitten. Qua stugheid héél tevreden over, beter als schroefset.
Achter hebben ze de ringen wel maar halfweg gezet. Dus zoals eerder hier ook al vermeld ben ik vooraan best tevreden van de verlaging. Achteraan moet ie binnenkort op de laagste stand komen.
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Foto's van de verlaging heb ik nog niet, maar ik zie dat ze al gepost zijn (idd vergelijkbaar met die van mij, alleen in de laagste stand nog steeds te hoog naar m'n zin).
60/60 zou een goede optie zijn denk ik. Het is wel minder stug, maar verwacht geen zacht geveerde auto. Gewoon lekker hard, maar wel een stuk meer comfort als bij een schroefset. Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||