![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welke klapsleutels zijn geschikt voor mijn auto?
Er zijn zoveel setjes te krijgen..... Golf 4 cabrio bj.2000 Ik heb maar een sleutel en een cv op afstand bij mijn auto. Nu wil ik graag klapsleutels en een reserve (klap)sleutel. Er zijn zoveel setjes te krijgen..... Maar kan ik dan mijn achterklep blijven ontgrendelen met zon kastje? En mijn binnenverlichting gaat aan en uit bij openen en sluiten van de deuren als ik dit op afstand doe, blijft dit dan ook zo? Welke setjes zijn geschikt en uiteraard van goede kwaliteit? |
|
||||
|
||||
![]() Je bedoelt de imitatie setjes neem ik aan ?
Want origineel kan je niet zomaar overzetten, is aparte ontvanger e.d voor nodig want begrijp uit jou verhaal dat je nu een cv hebt die niet origineel vw is ? |
|
||||
|
||||
![]() of een votex setje kan ook.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu origineel VW maar niet in een klapsleutel, een apart kastje en een aparte sleutel. Naar de dealer is de kortste klap waarschijnlijk maar ook vrij duur.
Votex setje? |
|
||||
|
||||
![]() ja dat heb je nu waarschijnlijk( votex is het orgineel optiepakket van vw voor alle bumpers, velgen en oa achteraf inbouw van cv)
|
||||
|
||||
![]() Okee, ik ga wel langs de dealer. dat is de kortste klap.
|
|
||||
|
||||
![]() Wij hebben de setjes zelf ook verkocht maar zijn hiermee gestopt omdat er bijna geen 1 sleutelmaker is die deze sleutelbaarden wil slijpen. Blijkbaar zijn ze te hard en gaan de frezen ervan kapot!
Quote:
|