Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 13-01-2011, 20:51
Hilbert20-11 Hilbert20-11 is offline
Forum Newbee

Default Polo 1.0 86C 1995 Zwart en laag

Bij deze bied ik mijn Polo steilheck aan, hij heeft 105.500 gereden en de auto is uit 1995 van de laatste van zijn type geleverd dus. 4 jaar geleden heb ik deze over gekocht van kennissen die 'm amper gebruikte en dus niet meer nodig was om er bij te rijden.
In deze 4 jaar heb ik er het een en ander aan gesleuteld en is hij dus geworden zoals hij nu is, In de tijd dat ik de auto gehad heb heb ik er het volgende aan gedaan;

Benzinetank (2 jaar geleden)
Bobine (2 jaar geleden)
Distributieriem (vorig jaar)
Waterpomp (vorig jaar)
Voorbanden (vorig jaar)
Verlagingsset veren en dempers 80/60 (vorig jaar)
Automatische atenne hirschmann (vorig jaar)
OMP veerpootbrug voorzijde (vorig jaar)
Einddemper (vorig jaar)

De auto heeft elk jaar groot onderhoud gehad, omdat ik zelf in een garage werk. Opties zitten er amper op, alleen een niet lekkend schuifdak en een pioneer radio met bluetooth en ook alle speakers zijn vervangen door pioneer speakers.

De minpuntjes; afgelopen jaar is hij uitgelijnd en sindsdien staat mijn stuur wat scheef en het slot van de kofferbak werkt niet (voor de handige sleutelaar is dit een uurtje werk om te verhelpen). Roest zit er wel op een paar plekken maar dit is maar oppervlakte en alles behalve opvallend.

Wat het moet kosten? Alles bij elkaar komt het totaal op € 1100,- of een goed bod voor een polo die gezien zijn leeftijd in erg goede staat is en nog vele jaren mee kan.

Op een of ander manier krijg ik er maar een foto op, wil je meer zien pm even je e-mail adres en ik stuur ze je toe.

Groeten,
Hilbert

Last edited by Hilbert20-11 : 18-01-2011 at 09:58.

Posting Rules