|
|||
|
|||
Schema US achterlichten.
Aangezien ik geen held ben in elektra, wil ik jullie vragen of iemand de volgorde heeft van de ampjes die in de originele stekker gaat?
Heb er even foto's bij gedaan, niet de beste maar wel goed zichtbaar! Heb het al geprobeerd maar zonder suc6! Alles ging branden, alleen niet op de manier hoe het moet!
|
|||
|
|||
Ik ben er vandaag toevallig ook mee aan het werk gegaan,
maar kwam er ook niet helemaal uit
|
|||
|
|||
Quote:
dan wordt het 2 voor de prijs van 1 Bobby! Wie o wie?
|
|||
|
|||
welke lampen branden er bij een us als normaal licht en welke als remlicht?
|
|
|||
|
|||
Als je het een keer laat weten Bobby, mag je wel bij mijn GTI kijken hoe het in elkaar zit, geld uiteraard ook voor jou, gti-er, maar jij woont wel wat verder weg
|
||||
|
||||
je kan toch gewoon de verschillende soorten verlichting aan/uit schakelen en het dan doormeten? Dan weet je welke bedrading bij welke lamp hoort. En die sluit je dan weer aan op je achterlicht.
|
|||
|
|||
dus je hoort het bobby. Jij gaat asap kijken en maakt foto's en de rest ziet de foto's hier wel verschijnen.
|
|
|||
|
|||
Wordt hier gelijk aan het werk gezet
|
|||
|
|||
Altijd makkelijk, een echte USA ter vergelijking
|
|||
|
|||
en uiteraard verwacht ik wel wat foto's van Bobby en Lars!
|
|||
|
|||
Ik heb de auto niet meer thuis staan, maar mocht er iemand willen kijken, kunnen we het oudje wel even opzoeken
|
|||
|
|||
Lars, grote kans dat ik je binnenkort ff bericht,
want een beter voorbeeld kun je niet hebben nee...!
|
|||
|
|||
Is goed, heb sinds vandaag een stalling, en ben alleen in het weekend thuis, kun je daar even rekening mee houden! Verder, koffie staat klaar. Nouja, wel even maken natuurlijk
|
|||
|
|||
ben vorige week 1.5 uur bezig geweest rechts heb je zo voor elkaar is gewoon kleur op kleur alleen links is ff uit zoeken van wat is wat
en zoals ik de foto zie zie ik de stekker van de linkerkant ik zal morgen ff foto maken |
|
|||
|
|||
Quote:
stekker is idd van de linkerkant, heb net mail gehad van de vorige eigenaar en die had een trekhaak vandaar dat rechts wat dubbele draden heeft! Maar ik zie de foto wel tegemoet!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was ook mijn eerste gedachte! Succes! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb totaal niks met elektriciteit en doormeten en dat soort zaken. Ik ben een leek in deze dingen vandaar mijn vraag!
|
|||
|
|||
Quote:
alweer te laat mer reageren. Als je inderdaad niks met electrische systemen ed hebt is het makkelijk als iemand gewoon even de kleurcodes en de plaats van de stekkers voor je heeft. Niet iedereen hier is automonteur |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker waar... Maar een spanningszoekertje kan iedereen wel hanteren lijkt me. Als je de unit bekijkt zie je zo welke de massa is (bruine kabel), deze eerst aansluiten en dan is het een kwestie van prikken totdat het goeie lampje brandt.
|
|||
|
|||
aansluiten usa achterlichten
achtlicht unit links grijs 2x verlichting roodzw 2x remlicht bruin 4x massa zw wit knipperlicht zw grijs 2x achteruitrij licht stekkerachterlicht links zw grijs verlichting roodzw remlicht bruin massa zw wit knipperlicht 2x zwart achteruitrij licht wit grijs mistachterlicht (vervalt) achtlicht unit rechts grijs 2x verlichting zw rood 2x remlicht bruin 4x massa zw groen knipperlicht zw wit achteruitrij licht stekkerachterlicht rechts grijs rood verlichting zw rood remlicht zw (iets dikkere draad) massa zw groen knipperlicht zw achteruitrij licht zw= zwart Last edited by fire&ice : 09-01-2011 at 16:35. |