|
||||
|
||||
SUPER NETTE Candy White Passat 1.6 AUT 1998 tekoop
Hey,
omdat ik toch voor een andere auto wil gaan(Golf 4 TDI) gaat de Passat de verkoop in. De passat is helemaal orgineel, de Porsche Turbo's heb ik er alleen onder gepast en is met fotoshop verlaagd. Heb de passat 25 decemben 2010 helemaal gepolijst en een Cartec Wax Guard behandeling gegeven en is op een paar heeele lichte krasjes in nieuwstaat! Zit nergens een deukje of een diepe/dikke kras.Alleen op de achter+voorbumper paar kleine plekjes. Van binne ziet hij er ook super uit, nooit in gerookt!Geen gaten of vlekken in de bekleding.Er zit voor en achter een armsteun in.Ook heeft de tellerklok de blauwe verlichting met rooie wijzers en de clima is ook blauw verlicht en bij de ventilators is 't ook rood verlicht! Bouwjaar: 1998 Motorinhoud: 1600 AUT Km Stand: 149.000 Opties: -Elec ramen voor -Climate control -Orgineel alarm -2 Dikke orginele klapsleutels -Armsteun voor -Armsteun achter -Automaat -Elec.+verwarmde spiegels -Radio/cd speler -Getint glas -CV op afstand -ABS -Airbags De auto heeft nog een lange apk ongev. 7maanden En had geen adviespunten de laatste apk. Foto's. NL sticker is er af! Eventueel ook met 19" Porsche Turbo's tekoop. Prijs ZONDER Porsche Turbo's. 3550euro Prijs MET Porsche Turbo's. 4150euro Voor vragen Mailen naar: woutjuh2003@hotmail.com
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 28-12-2010 at 14:17. |
|
||||
|
||||
Omdat ik de prijs toch te hoog vond heb ik ehm iets verlaagd.
Prijs ZONDER Porsche velgen. 3300euro Prijs MET Porsche velgen. 3900 Of een GOED bod.
|
||||
|
||||
UP
prijsverlaging 3150 of een goed bod.Heb een mooie golf4 op 't oog.. Goed bod is ook welkom!
|
||||
|
||||
Up
Met de Porsche's mag hij ook weg voor een heel goed bod.Voor een prijs stuur me ff een PM
|
||||
|
||||
UP
Goed bod ook welkom!
|
||||
|
||||
Foto's toegevoegd van het interieur bij advertentie van MP.
http://link.marktplaats.nl/408573749 Meerdere foto's van het interieur op aanvraag.
|
|||
|
|||
wat is ongeveer het verbruik van zo'n automaat ?
|
|
||||
|
||||
Hmm zou 't niet precies weten, valt mee hoor..zown 1:9/10 in de stad en op snelweg 1:14/15 ..Zoiets denk ik.
|
||||
|
||||
3550. MET Porsche Turbo's..
|
||||
|
||||
UP, goed bod is ook welkom...
|
||||
|
||||
UP
Sinds gistere gaat de bestuurders deur niet open..Denk dat de deurklink stuk is deed 't altijd goed, knopjes gaan gewoon omhoog..Dus moet de deurklink wel zijn.. 2950euro.
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 18-01-2011 at 19:44. |
|
||||
|
||||
Deur werkt weer..Gaat opeens weer open.
Tevens een UPje
|
||||
|
||||
VERKOCHT, mag een slotje op.