|
||||
|
||||
Rallye Golf collectables aangeboden!
Bij deze zet ik een paar delen van mijn RallyeGolf Collectables in de uitverkoop:
Te beginnen met 3 stuks Cartoons, waarvan 2 van www.cartooncars.com en 1 van een cartoon custom getekende Rallye door een ex van vroeger ( met kenteken van mijn eigen Rallye). Ideaal voor aan de wand in de garage, hobbyruimte, of stalling van de hobby....of op de slaapkamer boven je bed! Als eerste: Blauwe RallyeGolf op Azev B velgen. Cartoon op A3 formaat inclusief wissellijst van 50 x 40 cm. In zeer goede staat, passepartout zou voor het mooie vervangen kunnen worden door een frisse witte. Geen krassen of barsten in het glas. Prijs: € 35,00 ( exclusief verzenden) Zwarte RallyeGolf op OZ Supertourismo Cartoon op A3 formaat inclusief wissellijst van 50 x 40 cm. In zeer goede staat, passepartout zou voor het mooie vervangen kunnen worden door een frisse witte. Geen krassen of barsten in het glas. Prijs: € 35,00 ( exclusief verzenden) Zwarte RallyeGolf op OZ Supertourismo van mijn eigen RallyeGolf ( potloodtekening!) Cartoon op A3 formaat inclusief wissellijst van 50 x 40 cm. In zeer goede staat, passepartout zou voor het mooie vervangen kunnen worden door een frisse witte. Geen krassen of barsten in het glas. Prijs: € 35,00 ( exclusief verzenden) Mochten alledrie de cartoons in 1 keer worden gekocht, zal de prijs € 90,00 euro zijn. Een reëel bod is natuurlijk altijd mogelijk. Een beller is sneller: 06-20600074. ps. Verzenden lijkt mij vanwege het glas niet verstandig, echter is dit wel mogelijk op verantwoordelijkheid van de koper!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Wil er nu niemand een Rallye Golf aan de muur?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Geef er maar wat voor.................... de zwarte tekening is niet meer beschikbaar.
Ik stuur het echter niet op.