|
|||
|
|||
Help! Doorgedraaid.
Tijdens het wisselen van een achtervelg ben ik erachtergekomen dat een van de wielbouten doordraaide . Nu weet ik niet of het al was. Je kan hem nog aandraaien maar vastdraaien lukt niet. Heb een andere bout gepakt voor hetzelfde gat, en daarmee precies hetzelfde, dus daarbinnen is het denk ik doorgedraaid.
Kan ik hier nog mee rijden, met max 80Km/u weg om thuis te komen? Zit normaal met 4 bouten vast. En wat zou ik moeten vervangen om het weer goed te krijgen? thnx. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je draad in je remtrommel kapot is gedraaid (als je remtrommels hebt achter).
Dus dan zou je alleen het buitenste van de trommel moet vervangen, waar dus de draad inzit. |
|
|||
|
|||
Ohhh ja, thnx. Ik heb idd trommelrem.
V/d week maar ff op de sloop kijken. |
|
||||
|
||||
Hier even een afbeelding,
Nr. 7 heb jij dan nodig. |
|
||||
|
||||
mischien verstandig om links + rechts te vervangen voor een set die in de zelfde staat/leeftijd/zelfde auto komen, ivm remverschil.
|
||||
|
||||
Nieuwe trommels zullen toch niet de hoofdprijs kosten ??? Dan zou ik daar voor gaan !!
|
||||
|
||||
Ik weet niet of je een ebayer bent, maar daar heb je al complete setjes voor 6 tientjes.
Bijv: http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-I-CABRIO...=item519740296a
|
|||
|
|||
Quote:
zonder problemen...
|
|||
|
|||
Adaptors er tussen zitten?