|
||||
|
||||
Oud type slotplaat nog te verkrijgen?
Ik ben op zoek voor mijn 1980er golf 1 naar een oude type slotplaat.
Zijn deze nog te leveren? |
|
||||
|
||||
Kosten in D nw iets van € 100,- incl verzenden binnen D.
Verzenden binnen NL zou je iets van € 12,95 kosten als ik hem naar mijn ouders laat sturen en dan verstuur binnen NL naar jou toe.
|
||||
|
||||
100 euro?
Voor alleen de slotplaat? Heb je een linkje oid? |
|
||||
|
||||
ff tussendoor sorry wat is het verschil van een ouwe type slotplaat en een nieuwe type slotplaat van een golf 1?
|
|
||||
|
||||
Vanaf 79 t/m 93 zijn ze gelijk.
Daarvoor zijn ze anders...............vorig jar achtergekomen toen we een ouder model wilden voorzien van een slotplaat en erachter kwamen dat deze niet paste Zijn maar heel klein beetje anders................maar ze zijn anders
|
||||
|
||||
Wat is er precies anders aan dan wat is verschillend?
|
|
||||
|
||||
Op het oog zijn ze gelijk maar ze zijn net iets anders. Boutgaten kwamen niet overeen en nog een paar dingen.................paste net niet.
|
||||
|
||||
Ik heb nu een splinternieuwe originele voorfront ook een ouwe type daarom was ik benieuwd wat er precies anders is nu kwam ik zelf wel achter dat de hoekjes van de gril anders bevestigd moet worden dat is wel op te lossen en het heeft geen sleepoog dat is ook wel te veranderen wat is nog meer anders? Past een gril van een 83 golf er gewoon wel op
|
|
||||
|
||||
Ik bedoel niet het complete front.
enkel de slotplaat, waar het slot in vast zit dus! ik zal proberen om wat foto's te maken voor vergelijking. Of dat mischien iemand ander foto materiaal heeft. |
|
|||
|
|||
Een sleepoog heb ik ook niet op mijn 81 er, dus denk niet dat alleen bij oude types zo is...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haak die aan motorkap bevestigd is, zit andersom. Wat je evt. nog kunt doen is een complete set van een GolfII nemen. Deze past nl. ook, tenzij je 100% origineel wilt blijven. |
|
||||
|
||||
Quote:
Complete set van een golf 2? Leg dat eens uit! Van een golf 2 zit het front toch geschroefd? Wellicht kan iemand alle verschillen netjes op een rijtje zetten incl het bouwjaar? |
|
||||
|
||||
Quote:
hij heeft het over het slot |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel alleen slotplaat plus motorkaphaak, dus een complete set van een GolfII, past gewoon en deze kun je ook popnagelen net als bij een GolfI. Kleine aanpassing aan bevestiging van kabel. GolfI heeft namelijk een klemblokje met een schroef om deze vast te zetten en een GolfII een kogeltje aan de kabel. Zie onderstaande foto's Groene is slotplaat en vanger van GolfII en bij de rode istie origineel van GolfI Last edited by A.D GOLF1 1976 : 26-01-2011 at 20:15. |