|
||||
|
||||
Lb-gti
Bij deze zal ik mij dan eindelijk ook eens voorstellen.....
Ik ben Lucas Bosma en ben woonachtig in het noorden van Friesland. Sinds 1995 ben ik besmet met het VW virus en heb sindsdien een paar Golfjes gehad, een Polo GTI en heb inmiddels mijn 2e Passat. Momenteel ziet mijn wagenpark(je) er als volgt uit; 1. Golf MK2 GTI Edition Blue (hobby) 2. Golf MK4 V6 4motion (daily) 3. Passat 2.0TDI DSG (family cruiser) Groeten, Lucas |
|
||||
|
||||
Nou Lucas, welkom hier op het forum.
Mooi wagenparkje heb je .
|
|||
|
|||
Welkom Lucas,
Al veel over je gehoord van bovenstaande poster Leuk wagenpark heb je Lucas Binnenkort maar eens een bakkie doen bij,wederom bovenstaande poster gr; Guido |
|
||||
|
||||
welkom lucas jonghe
lekkere autos heb je en weer een Fries erbij dat krikt het niveau ook weer omhoog he hier |
|
||||
|
||||
welkom lucas
mooi wagenpark die je hebt
|
|||
|
|||
Quote:
en weer 1 voor Mei volgend jaar Pieter |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep ik denk dat klaas hem wel meeneemt |
|
|||
|
|||
Quote:
Of Lucas neemt Klaas mee komt iig wel goed zo haha |
|
||||
|
||||
Heren, dank voor jullie reactie
Klaas gaat natuurlijk mee! |
|
||||
|
||||
Hey Lucas welkom hier.
Klaas moet mee en anders ontvoeren we hem en stoppen we hem in een golf met kinderslot en zetten de golf midden op het meeting terrein |
|
||||
|
||||
Ik kwam ook nog een foto tegen van een andere auto van je Lucas
|
|
|||
|
|||
Quote:
Pietjuuuh |
|
|||
|
|||
Quote:
OEFFFF!!! krijg spontaan las-ogen André....... |
|
||||
|
||||
Quote:
André weet het niet helemaal goed, deze was van zijn vader Maar.......... Lucas had er een met bijna dezelfde kleur . En daarna nog een rooie rakker . Leuk , uit de tijd dat de Kadett GSI `s nog stoer waren
|
|||
|
|||
Maar gauw ff wat meer/mooie foto's van de Edition blue posten Lucas ,dan zijn we de foto die André gepost heeft zo weer vergeten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb idd nog 2 kadettjes gehad. Maar deze dus NIET! Volgens mij heb jij een beetje last van een V6 virusje of zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt goed Guido. Alvast een recente foto. In oktober met de Edition Blue naar Wolfsburg geweest. |
|
|||
|
|||
Quote:
WAAUW!!!!! Héééle mooie/originele en onverprutste Edition Blue Lucas! Zo zie ik ze graaaaag! En ook een erg mooie foto,waarbij je eindelijk eens die mooie ''Moonlight blue'' blauwe kleur ziet!! erg moeilijk op de foto te krijgen,meestal zijn deze auto's zwart op de foto Ik moet deze maar gauw eens in het echt zien Lucas!! Last edited by Geditionone : 30-11-2010 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Een andere hobby van mij is het verzamelen van miniatuurauto's en brochures van de Golf GTI, R32.......
Voor de Rallye liefhebbers hier alvast een foto; Zal binnenkort wel een paar foto's in het "modelautos? Wie verzamelt ze ook?" topic plaatsen. |
|
|||
|
|||
Tof wagenpark!