|
||||
|
||||
Vraag: Wat zou mijn vr6 nog waard zijn?
omdat ik steeds meer zit te kijken naar een vento vr6 zat ik me af te vragen wat ik ongeveer nog voor mijn golf vr6 zou kunnen vragen als ik hem te koop zou zetten.
mijn golf: vw golf vr6 bj. 1992 km.stand: 205 d.km tot 135 d.km. dealer onderhouden in duitsland(boekje met stempels aanwezig) vanaf dat moment altijd in onderhoud geweest bij grs buitenpost,verschillende dingen vervangen of vernieuwd.(rekeningen en test rapporten aanwezig) volledige motor revisie bij 185 d.km.(waarde €2500,-) carros: hier en daar wat krasjes/parkeer putjes/roest plekjes op achterklep. verder is er van het schuifdakje 1 geleider stuk maar dakje werkt verder goed. velgen: op dit moment zit er een set 15" x7j centra's onder met goede banden.(moeten gestraald en gespoten worden) interrieur: 2.0i met 4 hoofdsteunen. 8 speaker systheem van vw (elke speaker apart versterkt) verder: 40/40 h&r verlaagd met achter koni geel en voor monroe dempers(nieuw) embleemloze grille (moet nog gespoten worden) heldere hella golf 4 koplampen witte hella achterlichten druppel spiegels in kleur gespoten verder is de auto nog zoals ze uit de fabriek rollen foto's: front nog met 17"(nu niet meer dus) achter interrieur dash motor dus wat zou ik hier nog globaal voor kunnen vragen? |
|
||||
|
||||
zonder grs sticker meer dan met grs sticker op het blok......
wat zal een 92 doen 3500..4000 dan houdt het wel op..
|
||||
|
||||
of die sticker er wel of niet af moet staat nu niet ter discussie he.
maar idd zoiets had ik ook al in gedachte,teminste vooral omdat me hele blok gereviseerd is. |
|
||||
|
||||
3500 tot 4 idd..
maar al zou mijn blok gereviseerd zijn... zo'n stikker komt er echt niet op !
|
||||
|
||||
sticker=boeie
|
|
||||
|
||||
denk dat die sticker heel wat mensen overweegt om die auto niet te kopen...
|
||||
|
||||
betkent die sticker dat die gereviseerd is?
|
|
||||
|
||||
Quote:
denk et niet maar das ieder zijn eigen mening,maar buiten dat doet dat totaal niet ter zaken van het topic. das off topic gelul. |
|
||||
|
||||
ik bedoel of er nu grs/verhoeven/vr6spec./....... wat dan ook op staat doet niks ter zake.
|
|
||||
|
||||
is wel belangrijk dat je een rekening van de revisie kunt overleggen.
staan veel vr6-en te koop, gaat niet ten goede van de prijs meestal.. |
|
||||
|
||||
Een kennis van me heeft een 4-drs VR6 met leer gekocht voor 3000 Euro. Best een nette auto. De prijzen die ik hier zie zou ik eerder bij een autobedrijf verwachten.
|
||||
|
||||
Quote:
die is er ook zeker,die zit netjes in de grijze orginele vw map met orginele service boekje met naam eerste koper uit duitsland. |
|
||||
|
||||
Quote:
was die dan ook al gereviseerd? |
|
||||
|
||||
gemiddelde prijzen voor normale 92-er VR6 zijn zo'n beetje van €2500-tot ong.€4000,-
natuurlijk afhankelijk van de staat, uitvoering, kilometerstand, boekjes, originele nederlander of import, schadevrij etc. gereviseerde motor is erg prettig bij aankoop, maar wil niet automatisch zeggen dat ie daardoor veel meer waard is, ook al is er een rekening bij. |
|
||||
|
||||
nee oke dat snap ik maar vindt een revisie van 2500 euro niet om overheen te zien.
|
|
||||
|
||||
De prijs van een 2e hands auto is nu eenmaal geen optel som van alle onderhoud,reparatie's en accesoires.
|
||||
|
||||
Quote:
nee tuurlijk niet. dat heb je zeker als voordeel tov vergelijkbare auto's. het nadeel van zo'n revisie is echter dat het toendertijd een boel geld heeft gekost, en in principe krijg je er maar weinig van terug. want hij is nu niet 2500,- meer waard dan een andere mooie VR6 uit '92, dat bedoelde ik er eigenlijk mee. succes met de verkoop igg. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee dat bergijp ik ook wel na 7 auto's in bezit gehad te hebben,maar denk toch zeker wel dat ik iets meer heb op een niet gereviseerde vr6. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee oke dat is idd altijd zo,net als dingen die je op je auto geplant hebt maar scheeld toch altijd iets. net als een nieuwe spuitjob. |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen, ga aan de hoge kant zitten en kijk wat er gebeurd. Er zijn meer dingen die invloed op de prijs hebben. Een auto van iemand die er snel vanaf moet gaat voor minder weg dan die van iemand die de tijd heeft.
Je moet maar net tegen de juiste persoon aanlopen.