|
||||
|
||||
Rellen in Egypte slecht voor VW Kever
Het loop daar echt uit te klauwen..
Dat er wat doden en gewonden vallen dat is vervelend.. Maar ze moeten van de Kevers afblijven!
|
||||
|
||||
Ze lopen er ook keurig omheen toch? Gastje vooraan rechts op de foto staat er zelfs lachend naar te wijzen
|
|||
|
|||
Volgens mij staan die lui daar de kever te beschermen
|
|
||||
|
||||
Wel een bende daar.. maar goed dattie niet verlaagd is
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
wat voor variant is dat op de 2e foto hierboven?
hij is dik. en die kever metteen hierboven. DAT IS PAS LAAGGG!!!!! fuck airride :lol:
|
||||
|
||||
Quote:
Type 4.
|
||||
|
||||
Quote:
Nope. U gaat niet door voor de koelkast Dat is een Brasilia, een speciaal voor de Zuidamerikaanse thuismarkt ontwikkelde auto door Volkswagen do Brasil. De neus heeft inderdaad stijlelementen van een type 4, daar heeft onze bakkersproduktenfetisjist wel gelijk in. Hij is echter veel korter dan een type 4, eigenlijk is het meer een luchtgekoeld steilheckje. Er zit ook geen type 4 motor in, maar een gewonere 1600. Of het een type 1 motor of een type 3 motor is weet ik zo snel even niet. Edit: even een plaatje bij het praatje. Er staan er in Brazilie vaak te koop, dus even een advertentie erbij gezocht. http://produto.mercadolivre.com.br/...vistoriada--_JM
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 29-01-2011 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Eentje op Belgische bodem:
|
||||
|
||||
Quote:
Heb toch al koelkasten genoeg. Wat 'n retegaaf ding is dat, met die schuin aflopende achterkant!
|
||||
|
||||
Nou, dan moet je MercadoLivre afschuimen Chris! Zijn er zat.
Doe voor mij dan gelijk een SP2 meenemen, die vind ik retevet.
|
||||
|
||||
5200euro maar ik vind die Brasilia ook geweldig wat een mooi model.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik voel de roep om een groupbuy al aankomen De real is trouwens flink gestegen tegenover de Euro, ik dacht dat 'ie nog rond de 35 eurocenten zat
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 29-01-2011 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
net even omgerekend via gwk: 11900,- R$ = €4545,46 het is dus weer iets gezakt
|
||||
|
||||
Ja verdomd!
Op wisselkoersen.nl is het 5194 Euro. Daar valt nog zaken te doen Edit: het schijnt dat onderdelen voor de ruitenwissers van deze auto moeilijk te krijgen zijn.. http://video.nl.msn.com/watch/video...wiper/1jh0qi5q5
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen Last edited by stufenheckfahrer : 29-01-2011 at 21:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat filmpje had ik vandaag ook al enkele keren gezien, en er maar niet aan uit kunnen dat alle type 4's die ik op internet vond langer waren en een extra stijl hadden
|
||||
|
||||
Groupbuyyyyyyyyyyy