|
|||
|
|||
te koop, golf 1, 1981, 1.5 automaat.
Hello,
Ik verkoop mijn golf 1 van 1981, t'is een 1.5 automaat. Die is volledig leeg, behalve de moteur. De moteur heeft 140000km en draait nog goed. Kheb nog de originele bumpers ma ze vragen veranderd te worden. De prijs dat ik vraag is 400€. Kdoe die weg omdat ik geen tijd meer heb om aan de auto te sleutelen en als iemand anders een nieuw leven kan geven aan mijn golf heb ik dit liever. De auto heeft juist op 1 plaats een gaatje in de bas de caisse, kan hersteld worden voor bekan geen geld( 70€ bij mijn carrosier). Ik heb nog splinternieuwe voor en achterlampen (origineel) en frontgrill zonder logo. ( Zijn niet in de prijs inbegrepen, maar kunnen wel samen verkocht worden.) Ik heb nog originele velgen die verbreed zijn, 2 keer 7" breed en 2 keer 8" breed en in 13". ( Zijn niet in de prijs inbegrepen, maar kunnen wel samen verkocht worden.) Ik heb ook nog een blauwe originele interieur ZONDER kopsteunen, samen met tapijten en deurpanelen. ( Zijn niet in de prijs inbegrepen, maar kunnen wel samen verkocht worden.) Ik had er graag foto's bij gezet maar ik weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen. Dus als er iemand kan helpen, met veel plezier Anders kan ik altijd foto's via email sturen. Met vriendelijke groeten Bjorn aka bork |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Waar staat de golf?
|
|
|||
|
|||
in mijn garagebox, drogenbos (vlaams brabant)
|
|
||||
|
||||
wat wil je voor de velgen hebben met banden en zonder?
|
|
|||
|
|||
Hey ik heb interesse in de golf
waar is de golf juist te bezichtigen ? mag ik eventueel je gsm nr voor verder af te spreken dat gaat gemakelijker 0498/82.16.43 mvg |
|
||||
|
||||
Topic van 2008!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
hahhaha ja prachtig... de auto is er vast nog wel