|
|||
|
|||
gerestaureerde mk1 diesel te koop
hallo, bij deze verkoop ik mijn golf diesel. ik heb deze samen met mijn vader dit jaar heel de bodem keihard gemaakt+ de carosserie behandeld, + een nieuw lakje gegeven.
Maar ik ga hem verkopen. dit is niets voor mij. hij heeft 218000 km gelopen. En draait perfect! is ook verlaagd met een schroefsetje. Nu ja vraagprijs is verplicht, daarom 3000€. Maar bieden maar!
|
||||
|
||||
Dat is al snel,
Hier het project topic: http://www.volksforum.com/forum/sho...70&page=1&pp=20 Misschien wel interessant voor sommige. Succes met de verkoop.
|
|||
|
|||
ja is idd snel. ik hoop dat ik er iemand anders gelukkig mee kan maken. alles is perfect opgelast, motorisch zijn nieuwe gloeibougie's, alternator laten reviseren en grote onderhoudbeurt gehad. =)
|
|||
|
|||
hallo
heb je ook pics van het motorruim en interieur?\ heb je NL kenteken? mvg TomT Quote:
|
|
|||
|
|||
neen deze heb ik niet. motorruim is nog niets aan gedaan. en interieur is netjes, alleen de bestuurdersstoel is aan vervanging toe. Maar ik wil je even duidelijk maken. hij moet niet weg. als ik krijg wat ik vraag is er mss overweging tot. of een ander schappelijk bod.
|
||||
|
||||
Is de motorruimte wel meegespoten of dat niet?
|
|||
|
|||
neen die is nog niet meegespoten. ik wou motor switchen en de motorruimte dan mee laten spuiten.
mvg kevin
|
|||
|
|||
nou misschien als je die foto's niet hebt , kun je ze maken
maar als je niet wilt of je hebt iets te verbergen dan hoeft het niet hoor!!! Ik wil je alleen even duidelijk maken dat ik belangstelling voor de golf heb. maar ik moet hem niet hebben hoor , dit heet gezonde interesse. Quote:
|
|
|||
|
|||
euh wat zou ik toch te verbergen hebb en mensen, deze mk1 is volledig opgeknapt, alleen de motor is blijven zitten. en dit wou ik binnen een jaarke een motorswapke doen en het motorcompartiment laten spuiten, dus je hoeft niet zo hoog van de toren af te blazen. ik zal wel foto's trekken
|
||||
|
||||
Interesse in ruil met Polo Mk1? Ben op zoek naar een diesel voor dagelijks gebruik. Ben ook van BE.
|
|||
|
|||
hallo, neen een polo zie ik niet zo zitten. Als ik wil wisselen is het tegen een jetta of iets nieuwers. =)
hier zijn even de foto's van het motorruim en de onderkant, ja het zijn wazige foto's, excuses hiervoor.