|
||||
|
||||
rs-blauwe GOLF-1 G60 op MP
|
|
||||
|
||||
heeft een tijd terug ook al lang op marktplaats gestaan, stond toen maanden op de zelfde plek in rijswijk..
heeft toen een tijdje stil gestaan hier in sgravenzande bij een transport bedrijf en zie hem momenteel weer af en toe rijden gaaf gebakkie om te zien
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
nogaro blue is echt een vette kleur
elke x als ik er naar kijk gaan mijn ogen glimmen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal op een RS2
|
||||
|
||||
heeft hij op het moment rood-wit-blauwe spiegels? zag er vorige week een over Coldenhove knallen die ik ook nog niet eerder gezien had.
|
||||
|
||||
Volgens mij ook ja..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Volgens mij heet hij matthieu en komt uit Gzande
Heb hem kort gesproken bij vrij-rijden op zandvoort eind jan. Hij wil een ander project met oudere audi + s2-motor gaan doen! Ging aardig af zijn 1 ,motor loopt mooi en ook gaaf die 6-bak Kan je volgens mij veel plezier mee beleven op circuit Vind het een complete auto....idd met nederlandse vlag op spiegel. |