|
|||
|
|||
wat houd een jetta gl in als uitvoering??
zoals de topic tekst al zegt..
wie heeft hier info of een site van waar alle types en uitvoeringen staan. jetta 1.8 gl uit 1990 ofzo.. wat voor standaard opties heeft die anders dan een cl?? greets vinnie |
|
||||
|
||||
GL staat toch voor G Lader?
|
|||
|
|||
Dit meen je toch niet?
Meen dat gl meestal Chromen lijsten op de bumpers heeft. Luxer interieur, getint glas..... Excuse me if i'm wrong. Maar een g-Lader??? |
|
|||
|
|||
@ben... dan heb ik een koopje gevonden
@de andere.. ik bedoel ook een 90 type.. dus heeft geen chrome maar dikke bumpers centrale deurvergrendeling stuurbekrachtiging 5 bak ?? |
|
||||
|
||||
Jup! Met een chrome randje
Maar ik denk rond 1990: dikke bumpers velours bekleding Zacht dashboard Kofferbakbekleding? Toerenteller?
|
||||
|
||||
www.doppel-wobber.de
ik heb een GL van 1990, zowieso Velours bekleding vertraagde binnen verlichting Electrische antenne getinte ruiten vanaf half '89 dikke bumpers. 5 bak (lange bak, 2900 rpm/120 kmh) Mistlichten Niet standaard. Zacht dashboard met chromen bies enkellamps grill kofferbak heeft geen bekleding maar grijs foam, met rubberen mat, stof was tot 88 ofzo standaard in de GL. chromen deurrubbers alleen op de oude GL's. schuifdak centrale deurvergrendeling incl tankklep en kofferklep Meegespoten spiegels meegespoten kofferklep greep als extra aanvulling een hoop dingen zoals: Stuurbekrachtiging, airco, abs die sommige GL's dus wel of niet bezitten.
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 13-12-2010 at 23:20. |
|
|||
|
|||
ok thanks.. topic mag wel dicht..
|