Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 21-10-2009, 10:40
LeonPluijm LeonPluijm is offline
Forum Newbee

Default Golf V ABT 19" 2.0 TDI te koop!!

Hallo allemaal,

Ik ben Leon uit Breda en wil mijn Golf verkopen.

Dit is de auto: http://www.youtube.com/watch?v=g_morW3Hgvg

In 2005 heb ik mijn Golf V nieuw gekocht bij de VW dealer Wahll in Oosterhout.
Hij stond daar met 0km in de showroom en een origineel af fabriek ABT pakket.
De sideskirts en bumpers maken deze Golf uniek en door de extreme 19” ABT velgen welke eigenlijk exclusief voor Audi bedoelt zijn is de auto super uniek.

In al die jaren heb ik alleen de auto nog verlaagd om de looks nog bijzonderder te maken, bij MCC in Veghel is er een KW schroefset gemonteerd in 2008.
Door hun expertise is de ophanging zeer nauwkeurig uitgelijnd en afgesteld wat de wegligging enorm verbetert heeft.riving:

De velgen zijn voorzien van vrijwel nieuwe banden van het merk Kumho KU31 in de maat 225/35 R19, dit zijn ultra high performance banden uit het hoge segment.

Motorisch is de auto helemaal origineel, net als het uitlaatsysteem en alle andere technische aspecten.

Het is de 2.0 tdi met 140pk (103kw).

APK loopt tot juli 2010 en de kilometerstand is 123.000.

Verder is de auto voorzien van Xenon verlichting, climatronic gescheiden airco en de RCD300 dubbel-DIN radio met 6 CD-changer in de armsteun en het 10 speaker audiopakket.

De boordcomputer, regensensor, dimmende binnenspiegel en alle andere elektrische snufjes zitten er natuurlijk ook op, net als elektrisch bedienbare achterruiten ipv een lelijke slinger.

Hij is handgeschakeld en de kleur is Black Magic Pearl Metallic, alle onderhoudsboekjes zijn aanwezig en de auto heeft Augustus jl. een grote onderhoudsbeurt gehad waarbij alle onderdelen mbt. de distributie riem net als de remmen etc. vervangen zijn.
Daarna ben ik met de auto op vakantie gegaan naar Italië en heeft hij perfect 2x 1400km als een zonnetje gereden.

1 klein puntje.. omdat hij dus aan de “lage” kant is heeft de voorspoiler schade.

Het kenteken is 22-RP-VN

Als je interesse hebt dan hoor ik het graag.

De auto gaat in de verkoop omdat ik weer een nieuwe Golf of andere VW wil gaan kopen, er zit echter geen haast bij.

De vraagprijs is € 15950.

http://www.youtube.com/watch?v=g_morW3Hgvg

Merk : VW
Type : GOLF V
Motorinhoud : 2.0
Bouwjaar : 2005
Kilometerstand : 123.000
Extra's :
Omschrijving : zie hierboven
Prijs : 15950
Old 22-10-2009, 11:45
Forum Newbee

Ik begrijp jullie punt.
Het is dat ik zelf niet echt actief ben op een forum want anders had ik hier veel vaker geweest.
Maar als ik de auto op marktplaats te koop zet krijg ik zoveel koopjesjagers, kijkers en handelaren over de vloer waar ik geen zin in heb.
Deze auto is vanaf de eerste kilometers mijn hobby geweest en ik verkoop hem liever aan iemand die er net zo veel om geeft als ik.
En die vind je waarschijnlijk op de VW forum's

grt,
Leon

Last edited by LeonPluijm : 23-10-2009 at 07:59.
Old 30-10-2009, 15:02
Forum Newbee

Al wel reacties gehad maar geen serieuze.
Wie wel, hij is er nog steeds!
Old 01-12-2010, 11:25
Forum Newbee

geachte heren én dames,...
de auto heb ik nog steeds en ik was benieuwd of er misschien hier nieuwe interesse voor was

http://link.marktplaats.nl/384207680

Posting Rules