|
|||
|
|||
Honest
Beste VW liefhebbers!
Mijn naam is Lex Smit, woonachtig in Eerbeek, en ben sinds een half jaartje eigenaar van een mooie heliosblauwe cabby mk1. (1.8 JH) Als klein mannetje keek ik al om naar alles wat langs kwam rijden met een volkswagen logo, dus dan is de aanschaf van een mk1 cabrio niet zo raar De plannen om er wat mooies van te maken gaan zeker uitkomen! En in de toekomst komen er vast nog meer VW's bij! Foto's volgen uitraard! Groeten, Lex! Last edited by Honest : 21-11-2011 at 11:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
JAAAAAAAAA! Welkom op VF!
|
|
||||
|
||||
welkom......
en foto's zien we graag hier.....
|
|||
|
|||
Hier dan een foto een dag nadat ik hem kocht.
Hier en daar wat blanke lak plekjes, en het dak moest vervangen worden. Echter kwam ik die dag ook achter dat hij voor op 14' staat en achter 15' Maakt eigenlijk ook niet uit, want er komt toch heel wat anders onder:P De foto's zijn geschoten met mijn mobiel, excusses voor de k*t kwaliteit Nog een foto van het blok |
|
||||
|
||||
OZ Polaris (of iets dat er op moet lijken )
|
|
|||
|
|||
Look a' Likes
Maar 2 van 14' en 2 van 15' is ook niet te verkopen denk ik, dus ik moet nog maar zien wat ik ermee ga doen. Overigens heb ik al een nieuw setje Ik heb besloten om te beginnen met een leuk setje staal. Dus bij deze, vandaag opgehaalt, een net setje 14' staal. Aanvankelijk zou er een verlagingssetje op komen (60/40), maar aangezien ik heb besloten om op 14' staal te gaan rollen, heb ik een schroefsetje gekocht. Dit omdat 60/40 te hoog is met 14' op een cabrio denk ik Misschien handig als reserve, maar als iemand toevallig nog een 60/40 supersport wilt (alleen gemonteerd geweest) Pm kan altijd. |
|
|||
|
|||
ff gekeken, velgen zijn Rial Viper (LM velgen dacht ik)
|