|
||||
|
||||
Audi coupe Quattro Typ85
http://link.marktplaats.nl/404759031
Dat is lang geleden dat er zo eentje voorbij kwam ! Heb contact met hem gehad en zijn vrpr is 5000 euro...
|
||||
|
||||
Sow, wat voor wég-ligging set zit daaronder ??
|
||||
|
||||
Zou die auto ook een linkerkant hebben? Of een achterkant, of een interieur, wie weet ook nog wel een motor?
Zeldzame auto's deze coupe quattro's maar voor 5000 Euro mag het wel een hele knappe zijn. Voor hetzelfde geld koop je ook een S2: http://link.marktplaats.nl/396032112
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat vraag ik me eigelijk ook wel af.... zal wel niet voor niets zijn dat die foto's er niet bij staan... Maar de vergelijking met de s2 ? Een s2 is een prachtige wagen maar een coupe quattro is een heel stuk exclusiever. Er zijn er zelfs minder van gemaakt dan de urquattro en een echte goede s2 heb je ook niet voor 5000...
|
||||
|
||||
Weet ik, toch verkies ik een Urquattro of een S2 boven een coupe quattro. Hoewel zo'n coupe quattro wel een goede basis is om een SQ replica te bouwen
|
||||
|
||||
Quote:
ALS JE HET MAAR LAAT Uri verkies ik er natuurlijk ook boven ( wie niet ) en s2 toch echt niet...
|
||||
|
||||
Jawel joh, zeg nu zelf veel beter zo toch Hop, hop, chop, chop...
Nee hoor, ben het wel met je eens. Als die netjes is moeten ze hem met rust laten. Ik zit zelf ook altijd te huilen als er weer eens een rocco 16v sneuvelt om het blokje in een golf 1 te zetten. Daarbij heb ik nog goede herinneringen aan de coupe quattro, regelmatig in meegereden voordat ik mijn rijbewijs had. Ben toen wel en beetje verliefd geraakt op het model en vooral de sound.
|
||||
|
||||
Quote:
Precies ! Zo mag ik het horen En geef nou eerlijk toe... het ouwe model van de coupe is toch veel cooler dan de s2... Zoals ik zei. De s2 is prachtig maar haalt het voor mij nooit bij de ur of gewone gt of quattro. 1 woord wat mensen altijd naar me roepen (vooral ouderen ) is Jeugdsentiment Eigelijk is de s2 meer het vervolg van de urquattro he. Je zou er een gewone typ89 quattro naast moeten zetten. Maar bij de rocco geldt dat niet echt zo want de mk1 en mk2 zijn beiden gewoon prachtig! Als ik er een moest kiezen zou ik geen keuze kunnen maken... Beide dan maar?