![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een vermoeden dat ik kabelbreuk heb aan de achterklep.
toen ik die kocht ging de kentekenverlichting niet, die plastiek van de achterklep losgemaakt en spanning gemeten op 1 lampje, 0V. heb dan uitgezocht welke de massa kabel was en welke de 'onderbroken 12V'. massa van kofferdeksel is OK. heb dan een losse draad getrokken van de achterlichten naar de kentekenlampjes (om geen problemen met politie te krijgen) en heb ook eens in die slurfkes gekeken aan de achterklep. aan de linkerkant zie ik dat de kabelboom aan elkaar werd gezet met klemmen, dus ik vermoed dat een eerdere eigenaar gelijkaardig probleem had. nu heb ik dus het probleem dat men achterruitenwisser er ook mee gekapt is. ik verdenk de motor niet aangezien die wel nog goed werkte voor ik met die kentekenlampjes begon, daarom verdenk ik dat die kabel naar de achterklep een paar breuken heeft. nu mijn vraag, hoe herstel je die? ik kan niet genoeg aan de kabel trekken in dat slurfje om deftig aan de breuk te kunnen. koppelen jullie de kabel ergens af aan het dak of zijstijl en wordt die naar achteren getrokken, of koppelen jullie alles in de achterklep af en wordt die naar binnen getrokken? welk is de makkelijkste manier om die kabel dan ook te herstellen? ergens een zijstijl eraf of moet de hemel eruit?
|
|||
|
|||
![]() als je geluk hebt kan je het rubberen slurfje tussen auto en klep
weg trekken , en de boel soldeeren lukt dat niet , moet je de kabel boom er ff uit trekken gaat door de C stijl heen tip als je de kabel boom er uit trekt , maak er een ijzerdraadje aan de stekkers in de klep vast zo dat je , als je klaar bent de kabel boom er gemakkelijk weer terug door heen trekt |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aan de kabels zitten stekkers
Zit achter een zwart plaatje links in de kofferbak Massa zit met een boutje vast |