|
|||
|
|||
Set ATFs (Auto Technik Flick)
Set ATFs (Auto Technik Flick) Nieuw
Specs : - 4*108 of 5*108, in beide steken 1 set beschikbaar - 7,5*16 - Et 35 - ongebruikt (eventuele kleine krasjes mogelijk van stockage mogelijk) - Incl. ATF dekseltjes en bijbehorende sleutel - Door het vlakke hart is omboren mogelijk. - Zeer zeldzaam, bedrijf bestaat al jaren niet meer en velgen zijn 20 jaar oud. Af te halen in Peer, belgisch limburg (of in overleg tussen Peer en Heerlen). Tel : +32494570039 (graag bellen na 19h, mocht ik niet op nemen aub een duidelijke boodschap achterlaten).
www.golfmk2.be Last edited by Thomas 8v : 16-02-2011 at 20:08. Reason: eerste set verkocht |
|
||||
|
||||
ook inruil met bbs rz gepolierd?
mvg jelle |
|
|||
|
|||
Nee, geen inruil.
Toch bedankt voor het aanbod.
|
|||
|
|||
Up
|
|||
|
|||
Eerste set is de deur uit.
Heb nu effectief er nog slechts 1 in 4*108 en 1 in 5*108. Deze verkoop ik niet als "nieuw" maar als "ongebruikt" ivm de eventuele kleine krasjes hier en daar zichtbaar als je er met de neus op zit. Niet zichtbaar op een meter afstand maar voor de "muggenzifters" onder ons. Waar ik me op het gebied van velgen zelf ook bijreken Heb dan ook de eerste post aangepast, titel kan blijkbaar niet aangepast worden.
www.golfmk2.be Last edited by Thomas 8v : 28-01-2011 at 16:20. |
|
|||
|
|||
Up
|
|||
|
|||
Up
|
|||
|
|||
Up
|
||||
|
||||
krijg ik zo een set onder mijjn golf 3 gelepeld,
|
|
|||
|
|||
Ze zijn natuurlijk niet plug en play te monteren. De set die verkocht is zal onder een golf 2 komen (ging ze waarschijnlijk omboren). En als het daar onder pas dan ook onder een Golf 3 lijkt me.
|
|||
|
|||
Het setje in 5*108 is verkocht.
Nu enkel nog een set in 4*108.
|
|||
|
|||
Up
|