|
||||
|
||||
InCain
Hoi beste mensen,
Ik denk stel me eens voor Ik ben Kevin Gelissen oftewel InCain Ben een beetje aangestoken door het VW virus door men neef eddyvwone. En rij momenteel een Golf 2 1.6 uit 1991 Is momenteel nog niet egt veel aan gedaan behalve op de buik gegooit. Heb ook nog een Golf 1 1.5 automaat uit 1980 in de garage staan. Maar die rijd momenteel niet meer gezien er iemand achterin heeft gezeten Hier zijn wat foto's van men autootjes gemaakt door Ronnie aka De Limburger Golfje 1 |
|
||||
|
||||
Welkom!
Weer een Limburger erbij Leuke wagens heb je!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Welkom,
Nette auto's, succes met de afhandeling van je Golf 1. |
|
||||
|
||||
welkom hier
nette auto`s
|
||||
|
||||
Hey,
je Golf 2 heb ik toen gezien bij SMD toch? en de laatste keer dat zo'n blauwe Golf 1 op de oprit bij Cloontje stond, had hij 2 deuren minder en was hij van mij Als Edwin je aangestoken heeft kan het alleen maar goed komen.
|
||||
|
||||
Hey neefje,
Alles goed leuk dat je je ook toegevoegd hebt hier. Leuke foto's haha. En ja frank het komt wel goed. Hij gaat al met ons mee naar de meetings dus je zult hem nog vaak zien. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Welkom, Mooie MK2
|