|
|||
|
|||
vw golf 4 1.6sr
Hallooo,
Ik heb een golf 4 te koop staan, Ik wil hem weg doen, Omdat ik gewoon meer op oudere auto's val , Uuhm wat val er te vertellen over de auto.. - Gewoon 101pk - Geboren in 1999 - Staat momenteel op 16inch momo velgen, waarvan de lak beetje los laat, (en de banden nog goed zijn) - Km stand van 242***km (word elke dag nog mee gereden,) - Demper moet met de keuring wel vervangen worden, want vorige eigenaar heb een gaatje gemaakt in de einddemper, daarna dicht gelast en weer open geslepen... zit nu wel redelijk geluid in vind ik persoonlijk) - Laatst is de versnellings bak vervangen door een andere (vorige naar de klote) - Auto word zonder radio of audio verkocht, - Verbruik is nu wel redelijk hooog, omdat volgens mij de luchtmassa meter kapot is..en waardoor de auto nog maar 5000 toeren meer maak... - beige Leren bekleding - Ledstrookjes in de bumper - Dubbel sierstukje (ook aan de uitlaat gelast) - Achterlichten donker gespoten met blacklight spray - En een klein beetje blanke lak schade aan de motorkap en de bijrijders deur(bij handvat) Uuuhm.. dit zijn gewoon de plus en min punten van de auto, en gewoon de belangrijkste punten zo als die luchtmassa meter... ik zou ook best wel willen inruilen... laat maar weten wat je heb staan, liefst iets ouders dan deze, golf 1, golf 2, jetta of laat maar weten, en de pk's zijn natuurlijk ook belangrijk foto's en dan groetjes http://img442.imageshack.us/img442/2697/23072010272.jpg prijs uuuhm, 2500?? of goed bod ofzo, en af te halen in sint maartensdijk, (eiland tholen) Last edited by antoine91 : 05-10-2010 at 17:14. |
|
||||
|
||||
Prijsje?
|
|
|||
|
|||
gedaan
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
upkeee
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
Voor dit weekend ophalen = 2200,-
Rijd wel gewoon goed enzoo!!! En alles in de beschrijving lijkt extreem erg, maar het val allemaal mee gr |
|
|||
|
|||
upje &
inruilen mag ook, liefste geen mk3, die vind ik niks, groeten |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
donderdagse up
|
|
|||
|
|||
zaterdagse up
|
|
|||
|
|||
zondagse upje
|
|
|||
|
|||
upjee
|
|
|||
|
|||
bijna weekend upje
|
|
|||
|
|||
niemand iets leuks staan om te ruile??
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien meer foto's?
|
||||
|
||||
Hallo,
Jetta I coupe 1982 160.000 k'm Golf I GTI cabrio 1984 gerev. motor 1 vd 2 interessant voor je ? grtzz Don