|
||||
|
||||
Adressenlijst voor velgreparatie etc.
In mijn zoektocht naar een bedrijf/persoon die mijn zomerwielen netjes kan maken vond ik hier op het forum nogal wat topics waarin dezelfde vraag gesteld werd. Leek me wel aardig om hiervan een lijst te maken per provincie waar je daarvoor terecht kan.
Ik trap af met mijn adressen tot nu toe, als iemand nog een toevoeging heeft zet hem er maar bij Velgen ontlakken: Groningen Friesland * Rinzema, Drachten Drenthe Overijssel Flevoland Gelderland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Velgen repareren/renoveren: Groningen * Cultwheels, Siddeburen Friesland Drenthe * V8 Shop, Emmen Overijssel Flevoland Gelderland * Wheeltrim, Nijkerk Utrecht Noord-Holland * Velgen reparatie, Weesp * Bakker Framebouw, Heerhugowaard * Velgen Expert, Amsterdam Zuid-Holland * Piet Dam, Strijen * Velgenservice, Hellevoetsluis Zeeland Noord-Brabant * Wheelcare, Zeeland * De velgendokter, Uden * Supervelg.nl, Drunen * Peter a.k.a. Sixpack, Boxmeer Limburg * Dreamworkscartuning, Baarlo * Van Wylick, Horst Verchromen: Groningen Friesland Drenthe Overijssel Flevoland Gelderland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant * www.verchromen.nl, Odiliapeel Limburg Dat is alles wat ik tot nu toe gevonden heb. Vul maar aan
|
||||
|
||||
In Overijssel: Stroeve motorsport in Hardenberg
|
||||
|
||||
Een goed adres voor banden en uitlijnen hoort eigenlijk toch ook wel bij de lijst toch
Ik zeg Ronde banden te Doetinchem. Top daar ! |
|
|||
|
|||
brabant veghel
ontlakken glasparel stralen van velgen vanaf 150 euro de set velgen richten vanaf 45 euro velgen lassen vanaf 35 euiro |
|
||||
|
||||
http://www.velgrenovatie.com/ in Zevenbergen
|