|
|||
|
|||
Het grote wat past op wat topic!!!
Hallo luite
Omdat ik nogal eens iets anders op mn derby wil passen open ik dit topic. Voorbeelden??? Wat voor remklauwen passen 1 op 1 onder mijn derby?? Ik las ergens dat g40 klauwen 1 op 1 passen, ook zouden calibra klauwen passen, wie kan dit bevestigen?? En zijn bv de remmen van een golf een 1 op 1 over te zetten op een polo 1? Het gaat dus vooral om technische onderdelen. Brand maar los zou ik zeggen, ik hoop dat er veel animo voor is, t lijkt me erg nuttig.... Thanks Groetn Bert |
|
|||
|
|||
als het onderstel hetzelfde is van een polo uit 1985 sedan dan ben ik ook wel benieuwd... want ik ga namelijk ook met de remmen enzo aan de gang, groter maken.. en nog wel meer technische dingen dus als mensen wat weten hoor ik het ook graag
|
|
||||
|
||||
volgende keer even de search gebruiken , staat echt zooooooooooooo veel info op het forum
http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=calibra
|
|||
|
|||
Hey Richard,
Het gaat me niet alleen om de remmerij, maar meer om het feit dat er een topic is waar mensen inspiratie uit kunnen halen, en kunnen experimenteren met andere dingen. Quote:
|
|
||||
|
||||
van welk jaar is je derby want op het oud type veerpoten passen de g40 klauwen niet 1 op 1
je kan wel heel de voor ophanging + remmerij van een g40 over nemen |
|
|||
|
|||
77er
Ik zag een stel complete voorpoten op mp van een g 40, ik weet niet wat ze kosten, maar zou de moeite waard kunnen zijn. |
|
||||
|
||||
meestal omdat iets van een g40 is vragen ze er ook meer geld voor en de poten zijn eigenlijk gewoon hetzelfde als die van een gewone polo alleen de g40 ligt standaart een 20 mm lager als een gewone polo dus als je nog verder wilt verlagen kan je beter de poten van een niet g40 polo kopen
|
|
||||
|
||||
Dit topic gaat meedingen naar het 'grootste en meest onoverzichtelijke topic van 2010'
|
|||
|
|||
Dat zit er dik in, maar je weet waar het over gaat , POLO,DERBY MK1, en dat is altijd nuttig om te lezen, en ik vind het plezieriger dan de search functie te gebruiken, vervolgens 4 miljard topics door te spitten, en nog niets wijzer worden, dit is thans mijn ervaring. P.S dat wil niet zeggen dat de zoekfunctie niet handig is, leuk om plaatjes te kijken Quote:
|
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
OP polomagazin.de wel ... De searh gebruiken hier heeft geen zin want je komt alleen dom gelul tegen van mensen zoals jouw Ik zou zeggen aan de topic starter kijk eens op steilheck.nl of polomagazin.. http://forum.polomagazin.de/thread.php?threadid=4094 Last edited by richard-polo : 06-11-2010 at 11:44. |
|
|||
|
|||
Hey Sjon
Passen Golf 1 klauwen ook een op een, dus met de oude schijfen?? Quote:
|
|
|||
|
|||
.
|
||||
|
||||
Bij het verwisselen van poten van een '90 Polo op een '77 Derby heb ik de complete poot inclusief remschijf en draagarm overgezet.
Remklauw van de '77 Derby laten zitten, want die paste er gewoon op |
|
||||
|
||||
Ik zie het nut wel van dit topic, alleen zou ik het dan niet alleen bij Polo houden.
Ik zie bijvoorbeeld regelmatig ook vragen voorbij komen over welke sturen op welke naaf past en dan met name of een Golf mk4 stuur past in een Golf mk2 of mk3. Zo'n dingen zou ik in dit topic vermelden Hier in ieder geval mijn toevoeging op het "wat past op wat" Op een Golf mk2 subframe past een mk3 stuurhuis, daarop past een mk4 stuurstang en daarop past dan ook een mk4 stuur
|
|||
|
|||
.
|
|||
|
|||
Hey Guys
Alles blijft zitten, ik heb de verlagingsset hier namelijk al liggen, en die raak je toch aan de straatstenen los niet kwijt... Ik heb met verhuizen per abuis mijn remklauwen weggegooit Mijn broertje heeft een golf 1 waar ik het een en ander af mag halen Maar als iemand hier nog een setje originele klauwen heeft liggen???? Schroom niet en bied ze aan |