|
||||
|
||||
Volkswagen golf 4 tdi
Hallo bij deze bied ik mijn golf 4 tdi uit 1998 aan.
Kilometerstand: 321.000 km (word nog mee gereden) Carrosserie: Hatchback (5 deurs) Brandstof: Diesel Bouwjaar: 1998 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: rood Motorinhoud: 1.896 cc Aantal cilinders: 4 Vermogen: 66 kW (90 PK) Gewicht: 1.197 kg Gemiddeld verbruik: 1 op 20 APK gekeurd tot: 25-01-2011 De golf is nog in goede staat. De velgen op de foto zijn er niet meer, staat nou op originele wielen met wieldoppen. En verder ziten er nog een 30/30 velagings veren onder. Het enigste nadeel is dat het waterpompje wat begint te lekken! Voor meer info bel of pm. Foto`s van het interieur volgen nog. Vraagprijs: 2800 of een goed serieus bod. inruil mogelijk. Tel nr: 0657937521 |
|
||||
|
||||
upje
|
|
||||
|
||||
Inruil mogelijk van 2 Golf III 's
1 zeer mooie Amerikaan met Airco 5 deurs alle boekjes etc etc. Rijdt als nieuw !! 1 EU GTI edition ( had ik gekocht om de slotplaat en grille over te bouwen op de USA omdat er een koplamp gescheurd is van de USA) Amerikaan is een rabbit 2.0 EU is een GTI edition Let me know hoe je dit ziet svp @ donwillaert@hotmail.com Thanksss in advance De Rabbit wordt geleverd op 15 inch Borbets met 2 slechte en 2 goede banden