|
||||
|
||||
gratis bandjes af te halen :D
|
|
|||
|
|||
smoke it b*tch!
|
||||
|
||||
Haha wat een slimme gast, hij weet dondersgoed dat je moet betalen om banden af te danken.
|
||||
|
||||
Die heeft m'n vader hier ook nog wel liggen, voor op de kuil
(handig, want daar verdwijnen mijn oude banden dus ook altijd op ) |
|
|||
|
|||
Quote:
bij ons niet iig, ik werk op een automat.zaak en 1 keer in de 2 maanden komt er iemand en die haalt ze gratis op! Gewoon met formulier en een handtekening dus via de nette weg!
|
||||
|
||||
Quote:
jij vat 'm
|
||||
|
||||
Quote:
Hier hoef je bij het stort ook niet te betalen. Dacht twee banden per persoon per keer dat je gratis mag inleveren.
|
||||
|
||||
Quote:
x2 Bij ons op de zaak gaat het precies zo. Je betaalt tegenwoordig €1,50 ex btw verwijderingsbijdrage per band ,dus kun je ze als het goed is gratis inleveren. |
|
|||
|
|||
Je betaalt toch gewoon verwijderings bijdrage over je banden. Dus dan mag je ze toch gewoon gratis inleveren?
Ok als je met 600 banden aan komt zetten zal het wel iets anders gaan.
|
|||
|
|||
Quote:
precies! Niet dat iedereen dat doet. Want we verkopen zat banden op een dag en daar komt zeker de helft niet van terug!
|
||||
|
||||
als ik ze hier bij de gemeente in wil lever ben ik 5€ de band kwijt
|
|
|||
|
|||
rondje buitengebied en je komt zat kuilvoerbulten tegen, die 2 bandjes extra er bij kan dan ook nog wel
of gewoon naar een auto bedrijf gaan 2 bandjes kun je gewoon gratis inleveren das geen enkel probleem. |
|
||||
|
||||
bij de gemeente worden ze hier niet aangepakt,en omdat ik m'n banden online bestel kan ik ze alleen inleveren bij de bandenboer a 12,50 stuk...
maar dat doe ik niet,bewaar ze nou tot de eerste de beste sloper en dan gaan ze met het wrak mee richting sloperij
|
||||
|
||||
KenmerkenMaat: 16 inch Seizoen: Zomerbanden Type band: Personenwagen Staat: Gebruikt Levering: Ophalen
|