|
||||
|
||||
Nette golf 2 1.8 bj 86, 80.000
Te koop aangeboden: Nette golf 2 uit 86 met slechts 80.000 km op de klok.
Het gaat om een GL-uitvoering: 5 deurs schuifdak elektrische spiegels velours bekleding hoogte verstelbare stoelen centrale deurvergrendeling Er zitten fuchs replica velgen onder, zo goed als nieuw alleen de voorbanden moeten vervangen worden. De velgen zijn ook los te koop. De auto is rood(terzian). Verder verkeerd de auto in goede staat, de boekjes zijn ook aanwezig. Vraagprijs: 1800 euro inclusief velgen. Reacties via de telefoon: 06-10163460 Gr |
|
||||
|
||||
ff wat foto's erbij. En volgens mij is -ie van '87 toch? Schuifdak is een origineel stalen dak, en er zit natuurlijk ook stuurbekrachtiging op. Leuk karretje, in mijn onderschrift staat nog een link waar je meer over deze auto kunt vinden.
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 06-06-2010 at 15:11. |
|
||||
|
||||
is ie eventueel ook te koop zonder de velg en wat is dan de vraagprijs?!
|
|
|||
|
|||
Quote:
De auto is ook te koop zonder de velgen, de prijs zal dan rond de 1425 euro terecht komen. Even voor alle duidelijk ik ben de eigenaar van deze auto, en de foto's die hierboven te zien zijn dat is em. Gr |
|
|||
|
|||
Het bouwjaar is trouwens 86.
|
|
||||
|
||||
Zijn er recente foto's ?
waar staat de auto? welke wielen komen eronder?(zonder fuchsen) ik heb interesse.
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 06-06-2010 at 18:42. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik recente foto's die volgen in de loop van de week. De auto staat in Venhuizen Nood-Holland. De auto komt op origineel staal te staan. Zit trouwens een v-maxx schroefset onder. GR |
|
||||
|
||||
Quote:
Datum eerste toelating : 14-05-1987
|
||||
|
||||
De auto zelf kan wel in 86 gebouwd zijn...
|
|||
|
|||
De auto komt inderdaad uit 87. Was even in de war.
gr |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat scheelt nogal voor sommigen aangezien hij geen oldtimer meer wordt
|
|||
|
|||
ik heb wel intresse in je velgen
kun je me misschien een pbtje sturen wat je er voor wilt hebben gr mark |
|
||||
|
||||
Reden van verkoop?
Prijs zonder Fuchs? Gr |
|
|||
|
|||
Reden van de verkoop, reed hiervoor een golf 4 V5, en wil dat graag weer terug.
Gr |
|
||||
|
||||
up
|
|
|||
|
|||
Quote:
Prijs zonder de fuchs ben ik nog niet helemaal uit, als er serieuze intresse is komt dat vanzelf wel goed. Gr |
|
|||
|
|||
Check PB ik heb wel interesse in de velgen. Gr Joost
|
|
||||
|
||||
misschien kan een Mod de topic-title ff aanpassen, want dit kan mensen op het verkeerde been zetten.
BVD |
|
||||
|
||||
Auto is verkocht!
|