|
|||
|
|||
24 oktober - Ursulinenhof ~ Echt
24-10-2010 Ursulinenhof Echt
Wegens de positieve commentaren van vorig jaar van plubliek, winkeliers en deelnemers, ben ik wederom gevraag om dit jaar één koopzondag in het teken te zetten van auto’s. Daarom ben ik opzoek na een 25 tal wagens, omdat het aantal plaatsen beperkt is moet ik dus van te voren een selectie maken. Dus stuur een mail na onderstaand adres met een foto wagen en je krijgt een reactie van me. Het duurt van 12:30 tot 17:00 en het is wel de bedoeling dat je de hele middag aanwezig bent. Waarschijnlijk kan ik ook nog wel een consumptie regelen, en waarschijnlijk ook weer een top 3 die gekozen gaat worden. Vorig jaar ook een aantal leden van het forum kunnen begroeten dus hopelijk dit jaar weer Dus stuur je mail naar hammigoll @ hotmail.com en verder info volgt Groeten Ivo Last edited by Oldskool_Ivo : 13-09-2010 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Ivo, ik sta nog steeds op de lijst neem ik aan?
Of moet ik nog een mailtje sturen?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Heb je wat meer info? Bijvoorbeeld over vorig jaar?
|
||||
|
||||
Zet mij maar erop, jongen geen probleem.
Moet ik je nog een mailtje sturen, incl een foto? Laat me maar wat weten of geef even een belletje. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ivo als je nog auto's nodig hebt kom ik graag.
Grtzz H.
|
|||
|
|||
Heb jullie op de lijst erbij gezet
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tis gewoon een bepaald thema op een koopzondag waarvoor ik ook in de lokale regio reclame maak. Afgelopen jaar was het de drukst bezocht koopzondag in het centrum en dus een mooi manier om onze hobby te promoten bij het 'gewone volk' |
|
|||
|
|||
Ben evt ook wel bereid mijn auto ter beschikking te stellen.
|
|
||||
|
||||
Ben ook weer aanwezig als dat mag
Moet ik ook nog ff een fototje sturen? |
|
|||
|
|||
ha die ivo
ik kom ook maar ik zag al dat de limburger en opa ook komen ik ben er ook zeker bij!!!!! guillaume aka phatdub met de audi a4 avant groetjessssssssss |
|
|||
|
|||
Stuur gewoon even een mail zoat ik jullie mail-adres tenminste heb, dat is wat makkelijker communiceren
|
|
||||
|
||||
wanneer krijgen we hierover iets te horen? als ik namelijk niet ben uitgenodigd dan gaat de auto al eerder de stalling in
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hee Thijs ik heb je wel al op de lijst staan...dus hoop dat je komt kan nog een aantal extra auto's kwijt omdat ik er een straat bij gekregen heb dus als je interesse hebt stuur een mail . |
|
||||
|
||||
dan komen we natuurlijk ivo voor weer een gezellige dag in echt
|
|
||||
|
||||
Op hoeveel auto's zit je nu Ivo?
Veel bekende? Word een leuke seizoensafsluiting!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
heb ook wel intresse kom ik wel met de cabbie ken die erna definitief de winterslaap gaan doen:P
|
|
|||
|
|||
reeds al een aantal goede aanmeldingen van hier maar der is nog plaats over
|
|
||||
|
||||
Niemand foto's????????
|
||||
|
||||
Ik zelf niet gemaakt
maar was wel aanwezig en was ook zeker erg gezellig alleen jammer dat er mensen weer zown klereherrie moeten aanzetten als je rustig op het terrasje zit te eten |
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens. Overgens een erg leuk concept. Alleen die tering herrie, vind ik dan jammer. Maar dat zal wel bij tjoening horen. |