|
||||
|
||||
Doridaan's sovjet oldskool Lada 2101 project
Zoals mischien is opgevallen in de handtekening.
En omdat je tegenwoordig met NIKS meer opvalt met "normaal" rijden Ga ik dus binnenkort mijn Lada 2101 ophalen..(vanuit letland 1800km rijden) Eind april dus... Ik hoop nog even op de meet van VW team arnhem te komen met de "tank" Van mijn "schoonfamilie"heb ik een leuk project karretje min of meer gekregen. Dus Lada 2101 1200cc power (60pk ofzo) for cruisin is het prima Spax schokdempers (nieuw via marktplaats) Voorveren van een NIVA (4x4) -3 windingen (of meer) Achterveren persen (of op de sloop zoeken naar iets wat erop lijkt) Oldskool imperial Koffertje/kinderfietsje/ en van die zooi erop..(zie groene voorbeeld) Wielen 4x98 uitlassen of dikke 13 ats classics Als de "tank"bevalt dan ga ik verder met een sleeper te bouwen Volvo B21 ET basisblok en dan samenbouwen voor in de Lada koets... maar als de koets hard en netjes is dan gaat deze mischien wel de verkoop in... dan een "racer/drifter"bouwen.met een andere koets.. Qua laagheid ook erg cool! Deze topic zal ik ook gebruiken om coole LADA fotos up te loaden!. Iedereen mag natuurlijk coole LADA foto's posten
|
||||
|
||||
Vet!
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Groene en Oranje zijn naais! Zeker als ze ook "gaan".
|
||||
|
||||
errug cool idd Moest meteen aan dit artikel op Speedhunters denken
http://speedhunters.com/archive/201...ub-ukraine.aspx |
|
||||
|
||||
Ik blijf het een super gaaf project vinden!
En hem "gewoon" even terug naar nederland rijden vindt ik helemaal stoer. 1800 kilometer in een auto die je nog niet kent, een betere gelegenheid om een auto goed te leren kennen is er niet!
|
|||
|
|||
Toch wel een leuk cadeautje
De olijf achtige lada herken ik van retroriders, heel fijn dingetje |
|
||||
|
||||
dat hebben we lang niet live gezien een lada! |
|
||||
|
||||
Doe mij deze maar!!!!
|
||||
|
||||
haha daniel is van alle markten thuis
vind die witte op breed staal wel errug cool (nooit gedacht dat ik dat nog eens ging zeggen.....over een lada!) edit;jurgen was me net voor...
|
||||
|
||||
Ik ben stiekum ook al een tijdje aan het rondkijken voor zo'n Russische Fiat 128, ivm de wens voor een goedkope achterwielaandrijver om mee te spelen...
|
||||
|
||||
128 moet zijn 124
|
||||
|
||||
@oudelut... Op de engelse sitedriftworks zijn 2 gasten die met Lada's driften..
een hongaar en een griek volgens mij. @ ben zine: klopt het is de fiat 124... bij mij staat een 1968er voor 5000 euro.. @ghopmeister: thanx voor de link... coole foto's! @a.busser: ik hoop op de DUB inn van jou te kunnen arriveren.. t wordt afwachten..
|
||||
|
||||
Alles beter dan een opol ..
Vind het serieus een goeie actie ! Een Alfa Romeo Guilia Super is toch ook super ! Ze hadden toendertijd ook bij TopGear een Lada bij Lotus laten tunen ! Stond daarna op Ebay te koop voor relatief weinig. http://www.youtube.com/watch?v=mv5HpEANRZI Last edited by Westy69 : 12-03-2010 at 09:00. |
|
||||
|
||||
Gave grille!
Gave breedbouw! dit is ook gaaf:
|
||||
|
||||
Ik ben afgelopen kerst op vakantie geweest naar Siberië veel leuke auto's gezien. Ik zou mijzelf nog wel eens een keertje een Volga op willen halen. (oude uitvoering )
Maf was de Niva 4-deurs die je hier volgens mij niet hebt. Ik zal wel even foto's zoeken en uploaden.
|
|||
|
|||
Voor de liefhebber....... 400 euries
http://link.marktplaats.nl/327975210
|
|||
|
|||
Duidelijk een Schuurvondst!
|
||||
|
||||
@76er mk1...400 is veel te veel geld.. ZONDER kenteken en met deze roest... laat lekker.. tenzij er ergens een copycat zit ergens die mijn ideen wil kopieeren... hihihihi
de mijne heeft mij ook iets van 400 gekost...MET papieren dus ook zo een kenteken.
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 08-01-2011 at 10:23. |