|
||||
|
||||
Bremsbelag Prufen Passat 3BG
Hallo,
De Passat van mijn ouders geeft steeds de melding Bremsbelag Prufen, Nu had ik een gegoogled en zouden de remblokken vervangen moeten worden. Maar nu heb ik gekeken en hebben ze rondom nog mm of 3 per blok erop zitten, dus lijkt mij dat de blokken nog even vooruit kunnen. Wat zou dit nog meer kunnen zien of is het normaal dat je je blokken al zo snel moet gaan vervangen. B.v.d. |
|
||||
|
||||
Bij ongeveer 3mm komt dat idd in het display. Is overigens niet super veel meer hoor
Deze sensoren zitten alleen op de vooras, achter word dus niet gecontroleerd! (bij mijn 3b iig). Gewoon ff in de gaten houden, en binnen nu en enkele maanden vervangen.
|
||||
|
||||
Ahzo, dan binnekort maar eens op zoek gaan naar een setje remblokken rondom en dan nog even in de gaten houden en vervangen wanneer nodig.
Bedankt iig voor je reply. |
|
||||
|
||||
Ik heb toen der tijd de remmerij van mijn 3bg vervangen met spullen van ATE, is mij prima bevallen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja is voor mijn ouders dus zal wel orgineel spul gaan worden. Deze kan overigens dicht want weet de oplossing nu. |