|
||||
|
||||
Frans B4 VR6 USA '97 Passat
Hallo,
Kwam van de week een mooie orginele USA B4 VR6 tegen ! En vandaag wezen kijken en ik was verkocht :bow: De opties en extra's : - Zwart metallic - Creme leder interieur - 160.594 mijl gelopen - Airbags voor - ABS - Stuurbekrachtiging - 4-traps automaat - Airco (werkend brrrr.....) - Cruisecontrol ( een nakjken relais) - Electrische ramen voor + achter - Electrisch open dak (2 standen) - Comfortsluiting - Electrisch verstelbare spiegels - Verwarmde stoelen - Stoelen in hoogte verstelbaar + lendensteun verstelbaar - Centrale deurvergrendeling (origineel) - Alarm (origineel) - Hondenbak ( rubberen matten ) - Originele 6 speaker audio met CD-wisselaar en originele radio (+ alle boekjes + code) - Alles leer - Kofferbak afdekrol - Bekerhouders voor en achter - Armsteun En de bekende USA extra's : - Achterlichten met oranje - SML voor ( origineel brandend ) - Kniebalk - Tekst in bijrijdersspiegel - 3de remlicht - Gordels en kentekenplaten wel helaas op EU normen Wat is er aangedaan door vorige eigenaar bij 155.000 mijl : - Kop compleet gereviseerd - Nieuwe distributiekettingen + geleiders + bouten. - Alle pakkingen + keerringen vernieuwd - Alle vacuumleidingen vernieuwd. - Nieuwe waterpomp - Nieuwe V-snaar - 3 nieuwe motorsteunen (hydr.) - Nieuwe bougies - Nieuw luchtfilter - Nieuw interieurfilter - Nieuwe zijmarkeringslichten (origineel Hella) - Nieuwe koplampen (origineel Hella) - Versnellingsbak gereviseerd ( door vorige eigenaar) Wielen : - 17 x 7,5 sportvelgjes met 215/40/17 bandjes - orgineel vr6 velgen met gloednieuwe winterbanden! En dat was het wel zo'n beetje Nu wat foto's bij het gelul van mij : Wat gaat er snel gebeuren : - Goed wassen en schoonmaken! - Schroefsetje - Luze platen - en vast wel meer............ Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
Goed bezig!waardige opvolger voor de vorige passat!mee na w'see met deze slee?
|
|
||||
|
||||
deze stond hier ook op het forum te koop toch?
mooi ding
|
|||
|
|||
lijkt op totaal niet op een Golf 2!
maar ook zeker niet verkeerd om te zien, maar heb je er nog andere plannen mee?
|
||||
|
||||
Mooie auto...!!!
|
||||
|
||||
Net al even een rondje mee geweest.. erg leuke auto hoor Franske
|
||||
|
||||
Jo.. vette shit!
|
|||
|
|||
Heerlijke Amerikaanse Duitse slee, haha! Kleurtje van de bekleding steekt ook goed af bij de zwarte lak..
|
|
||||
|
||||
Thnx allemaal!
Vandaag eerste update besteld voor mijn comfortsluiting. Moest deur helemaal open maken met de sleutel! Dus maar even een CV op afstandbediening besteld origineel VW Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
goed bezig weer Frans
|
|
||||
|
||||
Mooi franske! Goed bezig, ben benieuwd wat voor wielekes eronder komen!
|
|
|||
|
|||
leuk, nog een B4 komt wel goed aan je vorige auto's te zien.
|
||||
|
||||
waar blijven de updates frans?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
aanschaffe franske!!!!
gewoon wat van de prijs aflullen en overnemen die handel hoe of wat van dat golfje 2 op de achtergrond?? |
|
||||
|
||||
Da's weer een of ander object van Stijn.. gaat niks mee gebeuren als het goed is, alleen verpatsen
|
|||
|
|||
Quote:
Misha. gunt die jongen toch een paar dikke wielen voor 500!
|
||||
|
||||
Ik ben de moeilijkste niet, maar 500e. is wel érg weinig Salih
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, dat dacht ik al! Maar ze staan echt wel dik zeg!
|
||||
|
||||
Fransje moet even die schroefset eronder zetten en dan kunnen we beter passen, met goede spacers enz.
Nu is voor te breed en achter te smal, en de auto was onverlaagd.. dus ik heb 'm wat omlaag geshopt