![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij toch te koop.
Golf2 GTI 8V uit 1988 Goede harde auto, is gespoten in originel BMW Z4 kleur. Kleurt erg mooi. Mooi uitlaat systeem, klinkt goed. Geen herrie bak. Kmstand is 198000 motor loopt mooi en is erg pittig. Auto met de nieuwe velgen (10km mee gereden) 3000.- Zonder de velgen 2200.- ![]() ![]() Mvrgr JanWillem |
|
|||
|
|||
![]() Wat is de reden dat deze zo snel weer weg gaat?
|
|
||||
|
||||
![]() Nu ff wachten op Tjaap
![]()
|
|||
|
|||
![]() Moet momenteel 70km pd maken en heb een Aygo gekocht :-(
En wil op den duur wat nieuwers bijv. een fiesta ST190. Verder niets mis met de auto hoor.. GR |
|
|||
|
|||
![]() Hopa,
|
|
|||
|
|||
![]() :-)
|
|
||||
|
||||
![]() hier is Tjaap. waar staat hij nu? en de stereo had je niet mee overgenomen toch?
|
|||
|
|||
![]() Almelo, nee geen stereo..
|
|
|||
|
|||
![]() ik zoek nog wel een tweede autoke
nu isde vraag kzou da moete invoere in belgie isdaar een homolegatie attest bij ? en isda te doen voor in te voeren naar belgie ? |
|
|||
|
|||
![]() Nooit van gehoord!?
Ik weet niet hoe dat zit naar Belgie, andersom was geen probleem geweest. GR JW |
|
|||
|
|||
![]() Velgen gaan alleen weg als de auto verkocht is zonder de velgen!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik bied, uiteraard zonder de velgen, 1850,-
|
||||
|
||||
![]() wat zijn de afmetingen van de velgen en banden?
|
|||
|
|||
![]() 7.5j 205-40-17 Et is dacht ik 28
|
|
|||
|
|||
![]() Hopa!
|
|
||||
|
||||
![]() toevallig een interieur foto?
|
|
|||
|
|||
![]() staat die al weer te koop! omg haha
hij komt bij mij uit het dorp een maat van me heeft hem helemaal zo gespoten... binnen een jaar 4e eigenaar al.... jammer |
|
|||
|
|||
![]() Tja soms moet je wat....
|
|
|||
|
|||
![]() Mag weg voor 2500,-
Zonder de Velgen blijf ik op 2000,- Velgen los 750,- Dit is een MEGA vaste prijs! Anders bewaar ik hem zelf wel... Heb hem mooi droog in de garage.. GR JW |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mmh vorige post is weg gehaald jammer.. ![]() Maar zoals ik eerder al zei jammer dat je hem weg doet en als ik had geweten dat je hem zo alweer van de hand doet had ik de auto dan ook zeker NIET aan je verkocht.. maar succes. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En interieur. ![]() schade bestuurders stoel ![]() p.s de aygo had je toch al.. athans waar je hier mee was,was ook een aygo ![]()
volkswagen golf 2 gti.....jonguhh bbs lorinser 8j en 8.5j hoogglans verdicht. Last edited by john-vr6 : 02-10-2010 at 17:15. |