|
|||
|
|||
Achteruitrijverlichting
Heey mede forummers
Gisteren nog een stralende dag dus mn cabrio uit de schuur gehaald om een mooie tocht te maken. wil ik wegrijden zie ik dat de achteruitrijverlichting blijft branden (ook terwijl ik vooruit rij) Heb gister 1 van de twee stekkertjes van de sensor op de versnellingsbak even losgehaald zodat ze in iedergeval uit waren. Wat kan het zijn? En als bijv die sensor defect is, waar haal ik die? dank alvast! gr Arno |
|
|||
|
|||
Sensor defect inderdaad. Is niet zo duur en gewoon bij de dealer te krijgen.
|
|||
|
|||
zal vandeweek even zon sensor halen en checken of dat het is.
Moet ik nog ergens op letten met vervangen of is het gewoon een kwestie van oude er uit nieuwe er in? |
|
||||
|
||||
is gewoon de oude eruit en de nieuwe erin
en dan effe testen |
|
|||
|
|||
dealer bij mij in de buurt even gebeld voor zon sensor
hoop gedram en gezeur en afspraak maken om te monteren. Maar meneer dat kan ik zelf wel hoor. graag of helemaal niet maare is dit een zelfde? http://www.vassparts.nl/index.php?t...product_id=1335 |
|
||||
|
||||
Quote:
let wel op want als ik het goed lees is het voor audi en golf 1 maar ziet er zo uit |
|
||||
|
||||
Deze is voor een Small Block Golf van voor '89.
Dus niet de goede als ik een ander topic van je lees. |
|
|||
|
|||
heb een 1,5 gls uit 79 met een 4 bak
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je een receptionist gesproken Als je naar het magazijn vraagt wordt je meestal gewoon geholpen . |
|
|||
|
|||
nee zon magazijn pipo maar die willen niets particulier verkopen :S
zet dan maar op de zaak, maar daar trapte hij niet in althans zegt hij :P Maar ga er vandeweek gewoon heen. |
|
||||
|
||||
wat goed dat wij nog raedschelders hebben bij ons
gewoon bestellen volgende dag afhalen particulier of niet |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat een onzin. Een dealer is gewoon verplicht om ook aan particulieren te verkopen, misschien dat hij het niet telefonisch voor je wou willen bestellen. Vaak moet het te bestellen onderdeel ook van te voren betaald worden, je wilt niet weten hoe vaak ze het anders niet op komen halen. Als ik het voor 10 uur bestel heb ik het s'middags nog |
|
||||
|
||||
020 945 415A
Als het niet meer op voorraad is,pm mij maar krijg je 1 van mij. succes. Jan |
|
|||
|
|||
"Sensor" wat een dure praat , t is gewoon een simpel schakelaartje.
Maja als je een auto sloperij in de buurt heb zou ik daar even langs rijden. Of even op hierboven reageren. zo`n ding gaat zelden stuk. Aan één kant snap ik de dealer wel, een hoop werk op een onderdeel van een tientje. Niet echt lonend voor hun, rotzakken zijn het af en toe. |
|
|||
|
|||
Jan, ik heb de schakelaar ontvangen en geplaatst alles werkt weer als een tiet!
Bedankt nogmaals! gr Arno |