|
||||
|
||||
Golf Flair
|
|
||||
|
||||
van buiten zijn ze inderdaad leuk, maar dat interieur is om te kotsen zeg...
|
|
||||
|
||||
superding, ook interieur!!
|
|||
|
|||
Echt lelijk van binnen!!
|
|
||||
|
||||
Is dat interieur nou origineel van de Flair, of van die Tropical dingen?
|
||||
|
||||
Net of de grote beurt met het interieur bezig is geweest
|
|||
|
|||
ik kon er destijds geen 1 fatsoenlijke vinden, anders had ik er ook 1.
vind het een super-uitvoering met een bijzondere mooie kleur!
|
||||
|
||||
Superuitvoering is dit, een van m'n grote favorieten! Die kleur is geweldig. Jammer dat 't weer een 3-deurs is! Zit ook nog wel wat werk aan om echt netjes te krijgen gezien de vraagprijs. Voor eventueel geïteresseerden van verderaf kan 'k altijd ff gaan kijken trouwens, auto staat hier heel dichtbij.
|
|||
|
|||
Quote:
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
Is echt het interieur van een flair, vind het wel gaaf trouwens. Stond op de See ook 1 met mintgroene wielen eronder... ubergaaf |
|
||||
|
||||
Tropical interieur is echt cool en die kleur bruin is ook erg mooi. Jammer dat het idd geen 5-deurs is, dat zou helemaal gaaf zijn. En Avus/Snowflake wielen in deze kleur zijn ook tof. De staat van de wielen is ook uitmuntend trouwens
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit.
|
|
|||
|
|||
zie ik dat nou goed zt er op deze flair een achter spoiler onderaan de klep ?
ik heb nog zo'n ding liggen van zender is dit origineel bij de flair nee toch verder hele vette uitvoering zo'n flair |