|
||||
|
||||
carbu solex 31 PIC 6 revisiekit???
Zijn er revisiekits te krijgen voor deze carbu's en zo ja waar kan ik ze bestellen of zijn er losse delen voor te vinden.
Ben op zoek naar de koppakking en het rubbertje dat rond de mengschroef zit. (zit in de bovenste gleuf en deze pakking Moest er nog iemand een geriviseerde carbu hebben liggen mag hij die ook steeds aanbieden. Ik moet wel de orginele hebben aangezien ik in belgie met de keuring zit. Bij voorbaat dank.
|
||||
|
||||
Ik heb hier mijn revisiesetje weggehaald voor mijn 31pict6
http://www.carbsandparts.com/ Via ebay.de verkoopt hij de meeste setjes, maar je kunt hem ook een mailtje sturen.
|
||||
|
||||
ff voor de duidelijkheid.
Is het deze die ik nodig heb?? http://cgi.ebay.de/Solex-Pierburg-3...=item51890b1689
|
||||
|
||||
Yep, dat is hem. Ik heb een dergelijk setje gekocht bij via golf1onderdelen.nl
Dit is een "universeel" setje voor 31 & 34 serie carbs klik Ik wil je topic niet vervuilen maar van mijn kant ook een vraagje voor de guru's: Ik heb een 34 pict-5 carb en bij mijn hoofdsproeier zat geen ringetje. Misschien door de vorige eigenaar al weggegooid, of niet nodig? De auto loopt prima maar vraag me nu af of ik iets gemist heb, op de tekeningen in m'n Haynes boek staat hij niet. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook geen ringetje, maar er zijn nog al wat varianten in omloop.
Zo'n ringetje zat volgens mij wel in mijn revisiekitje, dat zou ik nog even na kunnen kijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem, als ze je kunnen helpen des te beter Ik heb ff je link gezien en is eig hetzelfde setje als in duitsland alleen is dat in duitsland bijna 25€ goedkoper. Ga toch ff dat bestellen, is voor men broer en de kosten moesten niet te hoog lopen Voor je vraag kan ik niet op antwoorden, heb alleen het boekje van de 1100 hier liggen en daar staat dat type niet in. Grtz Jel
|
||||
|
||||
heb je de set al?
|
||||
|
||||
Heb hem net afgehaald op de post.
Alles klopt eig behalve dat rode membraam met dat puntje aan, dat is bij de revisieset van een andere soort. De rest is helemaal in orde EDIT: rood membraam was wel dezelfde
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 19-10-2010 at 19:00. |