|
||||
|
||||
Polo coupe 1985 Belastingvrij 86c oldscool
http://link.marktplaats.nl/373989563
Te koop of liever nog ruilen met Een belastingvrije caddy ! Golf mk1 of mk2 diesel, santana of passat is natuurlijk ook goed. Alles wat je moet weten staat in mijn advertentie. Mijn polo is 100% Roestvrij. Bijbetaling van mijn kant kan maar een heel klein beetje! Ik wil gewoon lekker dieselen kopie: Hierbij te koop aangeboden: Een hele leuke polo coupe uit 1985 ! ( pointer uitvoering ) Auto is absoluut totaal roestvrij. Natuurlijk wel een paar hele kleine gebruikerssporen. Voornamelijk op de deur en een deukje in het voorscherm dus makkelijk te fixen als je je er aan stoort. Een heel zuinig en lekker rijdend polotje. Ik rijd er ongeveer 1 op 16 tot 1 op 17 mee gemiddeld. Compleet met de hele historie. Alle originele onderhoudsboekjes en stempels van de dealer waar hij altijd in onderhoud is geweest. Opties: Iets luxer, zachter, en comfortabeler interieur dan het standaard. Goede apk waardige bandjes Coole oldscool spatlappen Een oldschool sony casetteradio Originele boxen af fabriek bij de kattebak Retro boxjes in de hoedenplank. Achterruitenwisser + watersproeier. Mooi rood dik tapijt in de auto. Golf GX stuur Dak kofferdragers met rubbers gemonteerd ( imperial ) Autoaansteker Minpunten: Krasje op de deur en deukje in het voorscherm. Gaatje in de uitlaat ( wordt binnenkort vervangen voor een nieuwe ) Pluspunten: Nieuwe apk in overleg. Volledig klaar voor de apk !!! GEEN Roest Nieuwe Accu Nieuwe Gaskabel Motor afgesteld ( voor zover ik het kan ) Sensoren vernieuwd Remmerij nagekeken en vernieuwd Ashoes vernieuwd Bogiekabels vernieuwd + extra nieuw reserve setje Wiellagers achter bekeken en afgesteld ( recentelijk vervangen ) Voorschokbreker vervangen Draagarmrubbers vervangen Nieuwe Bosch Ruitenwissers voor en achter Pointer uitvoering Erg netjes onder de motorkap ! Etc Etc.... Slechts 60 euro verzekering per jaar en zonder eerste auto verplicht ! ( ik heb evt een goed adres voor u waar dit kan ongeacht uw leeftijd ) Elke serieuze bieding is toegestaan. Succes met bieden of met de verdere zoektocht! Inruil op een caddy pickup mk1 of golf is ook mogelijk. Liefste een diesel en uiteraard belastingvrij of 1987! Alle andere inruil in overleg zoals een audi coupe 80 90 100 golf 1 golf1 gti mk1 gtd of turbodiesel een gewone diesel vw volkswagen tdi. Volksforumprijs 950 Marktplaatsprijs 1099 Last edited by The Clauw : 11-11-2010 at 17:52. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
verkocht slotje!