|
||||
|
||||
Apk ....
ik moet deze week op apk met de cabrio
vrijdag loopt het af maar ik heb sowieso een as hoes je kapot en mijn vraag is of een verlaagde auto afgekeurd wordt omdat ie de brug nie op kan en komt en mijn andere vraag is dat ik standaard geen katalysator onder de auto heb en ook niet op de papieren .... maakt mijn co2 dan toch wat uit ? |
|
||||
|
||||
wat is het bouwjaar?
|
|
||||
|
||||
Quote:
89 |
|
||||
|
||||
als je de brug niet opkomt kunnen ze hem niet keuren dus lijkt me duidelijk.
Verder als je zo laag bent liggen vaak de veren los als de auto word opgekrikt, Dit heeft hetzelfde resultaat als rijden met een gebroken veer (zo ziet de keurmeester het) Dit is dus ook een afkeur punt. |
|
||||
|
||||
Co mag dan iets van 1,5% zijn als er geen U9 op het kenteken staat.
|
|
||||
|
||||
ben even langs de apk meester gereden en hij keurt hem vrijdag in de put ....
|
|
||||
|
||||
hey jordi, ik weet niet waar je 'm laat keuren, maar in hoensbroek zit een goeie. hij heeft de mijne vrijdag ook goedgekeurd en het voordeel bij hem is dat hij ook nog eens een liefde voor oldtimers heeft en met name vw's
succes
|
||||
|
||||
Volgens mij als je ashoes niet lekt mag ie hem niet afkeuren.
Je kunt de brug toch wel opkomen door er blokjes voor te leggen? Zo doe ik dat ook altijd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, was bij mijn Jetta vorige APK ook het geval.