|
|||
|
|||
Golf mk2 daily 1.3 1.6 of 1.8 gezocht, rond 500,- polo mag ook.
Bijdeze.
Ben opzoek naar een Golf mk2 voor het vrouwtje voor daily gebruik, kids halen brengen naar school, boodschapjes etc) Buitenkant niet belangrijk, als de binnenkant maar beetje 'netjes & schoon' is. Liefts met 1.3 en 5drs maar mag ook 1.6 of 1.8 zijn en 3drs. Polo is ook prima alternatief. Groeten, Nils |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een 1.3NZ staan, is wel een 3-deurs.
Auto staat nu nog op een schroefset maar komt originele vering weer onder, eventueel nog uitlijnen dan is geen probleem. Hij is blauw, van buiten redelijk, van binnen netjes. Onder de kap ook goed, al het eea vervangen, rijd goed, apk tot november ergens, 107.xxx kilometers. Ik heb ergens een verkooptopic van die auto, kan het zo snel ff niet vinden. Prijs word wel iets hoger dan je gestelde budget. Voor 700 mag ie weg.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
rarlook golfje 2 staan mag voor 800 weg
mvg arjan v |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een nette golf staan, zowel van binnen als van buiten.
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, maar wel een bedrag naar waarde van de auto. http://link.marktplaats.nl/385408293 |
|
|||
|
|||
Heb ook wel een golfje 2 voor je staan
bouwjaar 1988 1.3 carb 4 bak met klein beetje roest in de wielkast. Niks mis mee alleen voetpakking van carb is lek. Kmstand is 223000 mag weg voor 500. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik weet nog een witte 5 deurs 4 bak uit 89 geloof ik
zonder apk mag weg voor 300 |