|
|||
|
|||
85, Golf 2 Turbodiesel, 29.000km
|
||||
|
||||
Wauw, leuke daily, goedkoop KM's mee aftikken :P
|
|
|||
|
|||
Persoonlijk overweeg ik zo een TD nog wel.
Rij nu een 130 km\dag met een golf 3 1.9D Rolling Stone Edition en op gebied van pit zou ik er nog op vooruit gaan denk ik.
|
|||
|
|||
En wederom geen foto's van de motorruimte.
Valt me op dat ze die bijna nooit posten! Als er écht zo weinig op de teller staat, dan mag het er wel als nieuw uit zien. En als alles echt klopt had ie ook gerust het dubbele kunnen vragen, want dan is die Golf met deze km. stand net ingereden
|
|||
|
|||
jammer dat er een nieuw type achter kant in zit ....
zie je wel vaker .... |
|
|||
|
|||
Quote:
Jij Tim? Past mooi in lage km stand colectie!
|
||||
|
||||
Quote:
maar is ook van 85 he en geen 84 |
|
|||
|
|||
Quote:
u bedoeld wat ik begrijp |
|
||||
|
||||
maar zou mijn gti er direkt op inruilen
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe
|
|||
|
|||
Quote:
Eens. Waar mag ik de collectie stallen ? Quote:
Die plaat onder de kofferbak heeft pas vanaf de facelift in 87 een Vw logo in het midden. Jij bedoelt de uitlaatuitsparing waarschijnlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
om ff in alberto zijn woorden te antwoorden |
|
|||
|
|||
Quote:
dat is in de meeste gevallen 1 stuk stuk loopt van de rand van de klep tot onder aan toe |
|
|||
|
|||
Als ik er de tijd, geld, plek en zin in had had ik hem opgehaald. Vind het een goede prijs als de km stand daadwerkelijk klopt.
|
||||
|
||||
gvd
Ik ben afgelopen zaterdag in Dortmund wezen kijken naar een auto. Ik had de auto ambulance mee maar heb niks mee terug genomen. Als ik dit eerder had geweten dan was ik zeker even gaan kijken.
|
|||
|
|||
Quote:
en vele weekenden zullen volgen, om deze prachtige auto te halen!
|
|||
|
|||
hmmm erg lage km stand zeker van een surinamer geweest gebruikt om mee naar zijn werk te rijden.......
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
|