|
||||
|
||||
Goedkope Rallye??
Vond net deze adv:
http://link.marktplaats.nl/398841209 Voor degene die wil gaan kijken, en gebeld heeft, en het betreft een zwarte, dan is alleen de carosserie nog org, de nummers zijn van een '87er 16V. Ben nl een tijdje terug ook in Valkenswaard/Dommelen wezen kijken bij een 'sloper'. Heb voor de liefhebbers nog meer info en foto's. Gtz Roland
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project Last edited by The Skinnmeister : 24-11-2010 at 20:51. |
|
||||
|
||||
Mooie advertentie ook...
|
|||
|
|||
Quote:
lijkt het Volksforum wel met al die adv van forumnewbees advertentie's |
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja, Marktplaats kost geld, Volksforum niet. Dus de echt armzalige handelaren komen hierheen om hun zooi te slijten en die zie je daarna ook meestal niet meer terug. Kijk naar die gast die die witte US Golf aanbiedt. Wielkasten volgekloddert met plamuur en dan is 't "gerepareerd". En dan wel doodleuk ruim 'n rooie meer vragen dan ie er 'n paar weken geleden zelf voor betaald heeft, hier op 't forum. Zo'n misleidende advertenties en handelaren mogen wat mij betreft best geweerd worden hier, dat heeft met de hobby niets meer te maken, vind ik. En welkom op Volksforum!
|
||||
|
||||
Zo werkt het toch? Als ik een auto voor 1000,- koop, ik stop er voor 500,- + een hoop uren aan moeite in, dan mag ik deze toch voor 2000,- te koop zetten? Ongeacht model/staat/vraag& aanbod
Zo heb ik nog een mazda 323 1.3 staan uit 1987. Heb ik voor 750,- gekocht en voor 8000,- laten restaureren. die is nu voor 9000,- te koop. Simpel toch
|
||||
|
||||
Is dit niet die ene uit Eindhoven met idd geen Rallye op het kenteken?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, het kenteken is anders, had al in het register gekeken, voorop gesteld zoals ik al eerder meldde dat dit de auto is die ik gezien heb, die ook in Valkenswaard staat
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project Last edited by The Skinnmeister : 24-11-2010 at 20:48. |
|
|||
|
|||
staan toch geen foto's bij de adv??
ben je al bij de auto geweest. Is voor mij een pleuris eind rijden.. is het wat?? graag via pb anders... |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt mail
|
||||
|
||||
had ook al gebeld voor die rallye maar leek me niet egt wat
te veel werk om weer strak te krijgen denk ik
|
||||
|
||||
Heb maar ff gebeld met degene van de advertentie, just to be sure
Het is idd de auto waar ik ben wezen kijken, dus een 16V op kenteken, ook het chassisnr!! Dus voor degene die wil gaan kijken, je bent gewaarschuwd en misschien dus niet de moeite om een eind te gaan rijden..... Voor pics en meer info kun je pb'en Grtz Roland
|
|||
|
|||
en ik was er nog wel trots op da tik uit valkenswaard kwam
|
|
||||
|
||||
Quote:
die staat nog gewoon hier om de hoek |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk! Maar die is niet te koop toch? |
|
|||
|
|||
Hier nog zo'n ding ZONDE http://link.marktplaats.nl/390941288
|
||||
|
||||
Quote:
Die ziet er nog niet eens zo heel erg gehavend uit... of ie nog te redden is? Wel doodzonde om met zo'n ding te gaan crossen trouwens. Ga d'r dan echte Rally-ritten mee doen.
|
|||
|
|||
Quote:
Zucht... is dat verboden dan? Van werken word je niet rijk. En laat je een beetje winst maken... wat zou het. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als er ook daadwerkelijk wat gedaan is aan een auto, prima. Maar om de haverklap wordt er een auto hier gekocht die twee weken later weer voor veel meer hier online komt zonder dat er ook maar iets aan gedaan is. En de laatste tijd wordt er zelfs keihard gelogen over uitgevoerde werkzaamheden. Het mag uiteraard, wat verdienen, maar ik ging er een beetje van uit dat we hier allemaal voor dezelfde hobby zaten. Op deze manier wordt de hobby voor de mensen met wat minder te besteden gewoon onmogelijk gemaakt. En het mooiste is dat die knakkers vervolgens net zo hard roepen "wat was dat Baarlo toch mooi". Die stemming krijg je als je gezellig met z'n allen 'n hobby deelt, niet als je over de rug van mede-hobbyisten rijk probeert te worden.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat er keihard word gelogen over de uitgevoerde werkzaamheden ben ik het met je eens inderdaad, dat moet niet kunnen! Tjah, en hobby... als ik bijvoorbeeld een setje bbs rmen voor 100 euro kan kopen (ik noem maar een simpel voorbeeld), en ik kan ze hier kwijt voor 300 euro, doe ik het ook. Lijkt me evengoed een leuk prijsje voor iemand die net zo een setje zoekt. |
|
|||
|
|||
de rallye is idd niet meer te reden
we zijn net even wezen kijken maar echt zoiets heb ik nog nooit gezien ten eerste kenteken van 1987 nou ben ik geen kener maar er waren toen volgens mij nog geen rallye,s vleugeldeuren aan raamsteil gelast geen orgineel front corrado ook de koplampen geen orgineel intrieur zwart leer slechte staat geen syncro aandrijving lijn meer gewoon golf 2 as eronder gezet licht idd een 16v in met kapotte bak carosserie in hele hele slechte staat gewoon een rotte pruim strakke achterklep nummer plaat in de bumper gemaakt enz enz dus weinig van een rallye over zeg maar .... Ook al wil je er een cross auto van maken is dit geen beste basis wilde hem kopen voor onderdelen maar zit vrijwel niks meer van een rallye op of aan
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |