|
|||
|
|||
Golf 2 gti kr in onderdelen
Ik heb nog een Golf 2 GTI kr staan die ik in onderdelen wil gaan verkopen.
Auto is een 3 deurs van 02-1987. Het VW certificaat is aangevraagd om hem mogelijk oldtimer te maken.. Sommige onderdelen zijn een beetje stoffig / vies omdat deze auto 2 jaar heeft stil gestaan. Alles gaat weg behalve de motor, versnellingsbak, kabelboom, zekeringskast, klok en mfa. PM ook voor andere onderdelen, hieronder staan er al een paar: Witte knipperlichten, compleet 25euro. Verkocht Originele onderlip, 40 euro Voorbumper met mistlamp uitsparing, 35 euro Hella mislichten,1 mislamp is half verbrand kapje is nog goed. De ander is nog geheel inorde, 15euro Verkocht Middenconsole met asbak, 25euro Koplampen,de linker koplamp op de foto is van het merk Hello, de rechter is onbekend, 35euro Hella GTI grill met verstralers, 50euroVerkocht 1 armige bonrath ruitenwisser mechanisme, type: Sw-3 vw type 19e, 60euro Binnenschermen (modderkuipen) voor, in goede staat, 25euro Deurlijsten compleet, (niet alles staat op foto maar kan ik alsnog een foto van maken op verzoek), 75euroVerkocht Achterbumper, 40 euro Hoedeplank steun links en rechts, 30 euro Verkocht Schuifdak zonder hendel, 60 euro Zwarte hemel, 75 euro 2 recaro stoelen, 1 hendel mist aan bestuurderskant om de stoel naar voren te bewegen en 1 wang is kapot, verder moeten ze opnieuw bekleed worden denk ik. Beide mogen weg voor 50euro. Voorkant bestuurders stoel: achterkant bestuurders stoel: Last edited by inferno-gwc : 08-11-2010 at 23:56. |
|
|||
|
|||
Interesse in de Mistlampen.
Zal je zo wel ff pm sturen |
|
||||
|
||||
Zwarte 3deurs hemel met schuifdak in nette staat aanwezig?
Zoja, graag prijs en locatie per pm.
|
|||
|
|||
Dynamo te koop toevallig??
|
|||
|
|||
Quote:
Dynamo wat erop zit is niet tekoop maar ik heb er volgens mij nog ene liggen waarvan ik niet weet of die nog functioneel is.. je mag hem van mij ook proberen? Ik woon overigens in Maastricht, voor de mensen die iets willen ophalen.. |
|
|||
|
|||
Wanner je een pm stuurt met je gegevens dan kan ik het geld overmaken, goed?
|
|
|||
|
|||
upje!
|
|
|||
|
|||
update, aantal onderdelen verkocht.
|
|
||||
|
||||
waar staat de losse carroserie?
Ik bedoel echt helemaal kaal he! |
|
|||
|
|||
Quote:
In Maastricht. ik moet er nog wat uithalen dan is hij kaal. |
|
||||
|
||||
Sorry maar dat is voor mij te ver rijden.
Bedankt iniedergeval! |
|
|||
|
|||
schop!
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
update met verkochte spullen
|
|
|||
|
|||
wat kost een kale rollende chassis ?
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb geen id wat het waard is, wat wil je ervoor geven? De planning was ijzerhandel maar ik weet nog niet wat ze me daar gaan bieden. |
|
||||
|
||||
Heb je misschien de dorpellijsten nog liggen???
|
|||
|
|||
Quote:
jip, ze zitten er nog in. Ik zal morgen even controleren of ze nog inorde zijn. |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig de brandstof pomp er nog onder hangen en de opvoerpomp in de tank??
Zo ja wat wil je er voor hebben?? Gr Nico
|
|||
|
|||
toevallig daklijst bestuurderskant nog in goede staat?
(de "rubber" lijst die over hele lengte van t dak tot aan de voorruit loopt)
|